2008年1月1日星期二

怒、喜慶祝〝拍拖9週年紀念日〞

無料カウンター


剛剛才吃完晚餐,老公話佢洗碗,我話我洗,但係我洗緊碗諗諗下都係讓老公洗,因為我要寫這篇網誌,而家老公洗緊。


尋日去完肥阿哥到打邊爐,再倒數埋先走,回到家我仲要為今日〝拍拖9週年紀念〞蛋糕整餅底,而老公就打機陪我,我地今朝4點才睡,今早8點半就係床〝典〞到8點9才起身,我想再訓,但係訓唔著可能個心記左有好多野做。


今日我地唔會去街,又多人又唔知去邊,所以會係家中渡過,我亦已plan好早、午、晚3餐食乜,全部都係我煮。


早餐:醎瘦肉江瑤柱粥、銀芽冬菇肉絲炒米粉


午餐:焗鬆餅、鮮忌廉泡芙


晚餐:味噌湯、炸蝦餅、香草黑椒牛扒、草莓脆餅


我起身寫埋尋日2篇網誌,又預備今日要煮既野都已經12點幾,差不多1點老公就起身話肚餓我就開始煮早餐,煮煮下老公又訓左,因為我一邊煮一邊寫,所以攪到差不多3點才有得吃。


忽然見到老公眼尾有乾左既眼屎,唉!你有冇洗臉丫?吓!唔記得‧‧‧。跟住老公食食下個樣有D燶燶地,唔通難食?唔係~佢胃痛啫,佢話D米粉有D〝肯〞胃,但係見到佢個樣燶燶地時,我既心情隨之而變差,雖然不是什麼特別事,但有時老公小小既表情或說話會令我的情緒和心情大變~變差,可能這就是我太在意他。



食完早餐和洗碗已差不多5點,跟住我去洗白白,這是我從小家中的規則,出到嚟老公又訓左,我緊係叫佢起身喇!咁晏仲要出去買埋其他材料煮晚餐,係百佳超級廣場買晒全部材料,但豆腐和馬蹄都買晒,唯回家的街市買,在回去途中經過另一間百佳,又睇下錶已6點幾街市應該關門,所以決定入去買埋豆腐,而馬蹄唔用。


回到家立即動工整焗鬆餅和鮮忌廉泡芙,老公又係例牌訓左,整好後又預備晚餐,我剝蝦殼時睇下鐘已9點,唔得喇~快D叫老公起身幫手剝殼先。老公起身第一時間食鬆餅,老公問:「點解冇密糖既?加埋密糖就冇得頂喇!」。老公食完就開工,嘩!蝦膠真係攪到我手都軟埋。



剝完殼就食我最鍾意食泡芙,其實都好擔心會失敗,因為成日聽人講好難整,我成日都想試,但好似好複雜就打消念頭,見今日大日子,所以一試~點知一試成功。跟住又煮味噌湯,但麵豉味太濃,所以都幾醎,飲左半碗就冇飲。


老公:蝦餅味道與街的差不多,不過係咪要再加D野?


我:馬蹄丫嘛!但係都買唔到。我睇過好似有D係加少少肥豬肉,好味D。



由於太夜,所以〝草莓脆餅〞明晚才整。一日3餐老公最喜愛的是醎瘦肉江瑤柱粥、銀芽冬菇肉絲炒米粉。


雖然,今天過得平淡帶點不開心,但能與老公一起過都已足夠,希望能與你一齊渡過每一個紀念日。

無料カウンター

1 則留言:

  1. 一日煮三餐, 真係諗煮 d 乜都頭痛啦!!!! 你真係好心機. 另外你個炒米粉好正咁喎!!!!  兩個人邊度食得哂呀, 留返 d o黎試試好喎!!!
    [版主回覆01/02/2008 23:51:00]我都好同意,如果你叫我煮多一餐真係唔知煮咩!真係食唔晒,所以我今朝早餐都係食佢,阿B都食左D架!

    回覆刪除