2008年1月15日星期二

氣管發炎

無料カウンター

今日我既病已踏入第3個星期,前晚和昨晚半夜有段時間都係半醒狀態,而且感到口喉嚨有點癢想咳,但昨晚真係忍唔住咳左幾聲,還有頭痛,並且有一邊痛得好勁。


今朝起身頭仍然痛,係床〝典〞左 一陣都唔得,我就打回家講低〝我唔舒服,今日唔上嚟!湊阿B。〞,跟住就上床再睡,到時間差唔多就去睇醫生。到老公起身返工,我問:「你唔陪我丫?」,老公:「公司有好多野做。」,我一早都知答案,但我想睇下有冇奇蹟。始終都係睡得不好~訓下醒下又望下個鐘差不多9點,我就起身梳洗預備去睇醫生。


診所內比平時少人,可能時間尚早,我等左3個人就到我喇!呢個醫生好多人睇,但又睇得好快。原來我係〝氣管發炎〞,咳啖係綠色會傳染比人,要冇晒綠色啖先至會好,你把聲會沙,我把聲今日開始有少少沙喇!唔可以食煎炒、凍野、甜野、蛋黃,最重要唔可以淋到雨,又唔可以一凍一熱,要休息多D,同埋留意身邊有冇人病,肥仔已經病緊。咁帶口罩會唔會傳染?我答唔到你,帶口罩唔係100%唔會傳染,幾會低D


我睇完醫生後,行左去〝吉之島~10蚊店〞想買淡&濃味麵豉醬,點知行到去冇得買,唯有走人,跟住去買麵包做早餐和阿B吃,因為我應承左阿B買包比佢食,應承左小朋友一定要做。


我行出麵包舖,迎面有好多小學生放學,我一邊行一邊放回碎子落碎子銀包,我與一個小學生擦身而過,見到佢好似指住我同我講野,因為我當時聽緊歌又唔舒服,沒有停下,邊行邊諗佢講咩呢?我記得D音好似話:「你好似趺左錢丫!」,我回頭望一望好似見到個小學生都望住我,但頭先感覺到將錢放回碎子包,就算是真的都不多,所以沒有停下,其實我與他從來都冇停過腳步。我不是〝嫌錢腥〞,而係想快D回家吃包食藥和休息。


原本我話唔湊阿B,但係我要睇和錄〝肥媽私房菜〞,所以回家去。返到去一個鐘後就與娣婦&B落街食飯。我睇〝肥媽私房菜〞睇到釣魚,唔係肥媽悶,而係可能食左藥好攰,睇完我就上床訓,不過,訓左約1小時就醒,想再訓但碌極都訓唔到,唯有起身,頭先等老公嚟食飯頂唔住又訓左幾個字。


剛剛睇〝律政新人王~2〞見到阿甘送花比阿娜,我就同老公講:「你睇下人幾好丫~送花。」,當時老公摺緊衫就即刻用幾對襪渣埋當花送比我,但係我同老公講〝D花謝既〞,老公笑笑口講〝咩丫〞!不過,我都唔鍾意收花,我情願拎D錢買另一樣野仲好,覺得買花浪費。


無料カウンター


1 則留言:

  1. 有冇事呀~~?!記得準時食藥,咁樣先會快d好....
    [版主回覆01/17/2008 22:08:00]仲有D咳,我好乖丫~尋晚已經食晒藥喇!

    回覆刪除