2008年1月26日星期六

PlayStation 3

無料カウンター

欲知前提請看:我與老公〝蚊脾與牛脾〞


我去到見到肥仔玩緊〝Wii〞,阿嫂係廚房,唉!唔見肥阿哥,但又見到多左部野就係〝PlayStation 3〞和2個手制,我都估到以肥阿哥性格會買架喇!



我真係大鄉理以為個手製一個無線,一個有線,原來有線連住果隻都有無線,條線係charge電用既。



究竟肥阿哥去左邊呢?去左買條新〝HDMI〞線。在開餐前品嚐左〝迷你雞批〞,阿嫂和肥仔都唔吃的,估唔到肥阿哥原來好愛吃,但都剩2隻,因為D餡好難食,我咬開後見到D餡好似〝臘腸、臘肉〞,老公話D雞肉乾晒,但乾極都唔會咁架,下次都係唔幫襯佢。



肥仔玩到攰要抖抖到我玩〝Wii〞,但玩左一局肥阿哥就回來,跟住就開餐。我地晚餐除左〝KFC〞外,還有阿嫂既米粉,米粉加埋〝新東陽~嚕肉燥〞好好味丫!我和肥仔全碗吃晒,仲連湯都飲埋,不過阿嫂話嚕肉燥唔係成日有得買。



我食完碗米粉就去左打機,因為肥阿哥要玩〝PlayStation 3〞,我趁佢地食野就繼續玩。我見佢地玩〝PlayStation 3〞又係玩〝真~三國無相〞,唔知點解佢地玩極都唔厭既呢?


〝大力水手‧奧利芙〞係阿哥&阿嫂結婚時放係車頭既公仔,我想影好耐,頭先趁有時間咪去影囉!我覺得幾特別丫!


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言