2008年1月26日星期六

我與老公〝蚊脾與牛脾〞

無料カウンター

今日我與老公去Nike專門店買衫,真係〝蚊脾與牛脾〞。老公著衫著細碼,老婆著衫著大、加大碼;老公著鞋著正常尺碼,老婆鞋著最大。


我諗我俩在大家心目中的影像是一隻〝猴子〞、一隻〝肥豬〞不相襯,但係現實中我與老公沒有咁誇張。夜晚回到家中,老公仲要激我喎!佢著左我條新運動褲,雖然,鈕扣好仍然跌落嚟!佢含沙射影,跟住就展開左一場激戰,結果大家都不分勝負。



老公係星期日行街時在運動舖看上一件〝Nike~橙色荷蘭國家的外套〞,而我有個朋友係Nike做有拆,她怕我一張〝拆扣卡〞不夠,還幫我找多了一張,尋日老公放工後去找我的朋友取〝拆扣卡〞預備今日去專門店買。


尋日上網睇過,我想買對波鞋,因為有2對快爛了,又想買運動褲,去BBQ、行山、露營、釣魚不用著牛仔褲咁辛苦,雖想買好耐,往往肥不好看冇買。


我預備約埋佢地一齊去,碰巧肥仔來電約我地明天飲茶,因為娣婦想飲茶,咁樣我地可以飲完茶一齊去Nike睇野。不過,肥阿哥係二個星期前已買了對Nike波鞋,而且早已約了朋友去他的家BBQ,但天雨關係要今早才決定是否繼續,肥仔見此都未決定去唔去Nike,我見咁樣就唔去飲茶,還掂我一向都不喜歡飲茶和老公可以訓多D,娣婦見咁就決定帶阿B回娘家吃飯。後來肥仔又話取消飲茶,跟住老公決定去飲茶就當食埋飯再去Nike,所以飲茶繼續。



我去到酒樓就問阿嫂如何?BBQ已取消,但要留待肥阿哥決定去唔去。在席間肥仔問我點解唔鍾意去茶樓飲茶?差不多全部點心你都會吃,有D仲係你鍾意的。我都摸不著頭腦,但我真的不喜歡喝茶有苦澀味,亦都不喜歡去茶樓喝茶。


我只是影了比較特別既〝蘿蔔絲酥餅〞和〝芝麻雷沙湯圓〞,但平時既〝蘿蔔絲酥餅〞好吃D,而〝芝麻雷沙湯圓〞冇試過。



下午2點幾所有人已到齊,我問肥阿哥〝Annual Dinner〞抽到咩?肥阿哥抽到現金2000蚊,都算唔錯,肥阿哥唔去Nike,但佢想去買〝PlayStation 3〞。肥阿哥問我地去Nike買咩?老公買衫和鞋,而我就可能買鞋,之後肥阿哥從銀包比五百蚊我。


我:唔要喇!


肥阿哥:快D拎左佢,得老公一個搵錢,你又成日買野。


我:唔駛喇!


阿嫂:快D拎左佢喇!佢好少咁闊老架!


肥阿哥:咩好少咁闊老丫!我抽中2000蚊都比左1000蚊你喇!


跟住我就收左,因為不想在大庭廣眾下咁樣~好肉酸架嘛!之前都試過一次不過係佢屋企,所以成功冇要到,因為你推我讓冇咁多人見到,冇咁樣衰嘛!肥仔都冇收我地茶錢,話一百蚊比我買鞋,肥仔不與娣婦回家,所以送了娣婦去搭車後我地就各自上路。肥仔去肥阿哥家,我與老公就去Nike。



Nike專門店係尖沙咀,以前日日都係尖沙咀返工,這裡變左好多,唯一不變就是仍然咁多人。今次這間變了〝旗艦店〞有3層,男女裝各佔1.5層,店舖設計好開揚,貨物很容易被盜,他們用了一個方法就是這裡的售貨員不會比你自己拎貨上上落落,只要你決定在那一層付款就可以將貨物存放在那裡的收銀處,並且有專人幫你送到去貨物存放的收銀處,這樣可以防止被盜,不過,售貨員就好辛苦。


首先睇最底層女裝,好像找不到昨日網上看到的波鞋款,而運動褲沒試,著了一定好肥要再考慮。再往上看男女裝各半層,都沒有想要的。


最後去最後一層找到老公想要的〝荷蘭國家外套〞和波鞋,但波鞋白色已沒有他的尺碼,因為是上一季的款,最後買了同款,但今季黑色。老公外套試了細碼說好像大了點,我都話你要加細碼架喇!收銀聽到後話我地冇加細碼。我地的將貨存放係3樓的收銀處,因為小人付款快。


老公不想浪費張〝拆扣卡〞就返回最底層再看女裝,看過後我試了2款運動褲,大碼比加大碼更合穿,但外於自己肥穿得不好看,都係不要,然後再細心看多一次可能會有好看的,老公覺得售貨員穿的那條不錯,我就問其中一個售貨員:「你穿的是那一條?」,老公見頭先都係穿大碼就叫我拎大碼試已夠,但我怕不合穿又要再拎,保險D拎埋加大碼試。


我在試身室外排隊,身後有塊大鏡,所以有好多人來這裡照併,我地要閃來閃去、左行左行,但不緊要買野就係咁架喇!排我前面的被售貨員轉了上樓上的試身室,後來我都轉了上一層試身,我試了大碼,但還差1、2吋才能扣上,跟住試加大碼有鬆少少,因為這條運動褲的cutting和款是西褲、牛仔褲款。老公看過都說不錯,我問老公:「肥唔肥?」,衰老話:「肥就梗架喇!」,問親都係這個答案~激死!我地落回去要加大碼,還請幫我拎上3樓,我有其他貨在那裡。


然後,老公上回2樓睇女裝鞋,但2樓都冇女裝鞋,老公叫我出去店外轉左手邊,哦!仲有一個店仔買男、女裝鞋。我在網上看到的這裡只得一款,還看到有另一款,但老公不喜歡,不過,老公都叫我2款試晒。老公不喜歡的沒有我的尺碼,另一款試了冇問題,但沒有新的,我叫售貨員幫我check其他舖,他回來時找到一對新的,我再試沒問題,真係好彩。


我地要買的都買晒,上回3樓付款,但我的運動褲不在這裡,收銀落回最低層找找,但他搵過2層都冇,我就自己返回去再叫售貨員拎過,售貨員竟然回覆沒有貨,點解咁對我?我好不容易才找到穿得好看的,有點兒失望,但收銀員睇機仲有幾條,唯有入去再搵,答案都係冇,收銀員自己去找,終於找到喇!


我地返回去最高的收銀員話剛有人拎左條運動褲加大碼來,我地真係〝O〞晒咀。我拎catalog比肥阿哥佢地睇,但問過收銀冇catalog,不過,係女裝攞左一份比阿嫂睇。老公發現女裝本catalog旁邊有3支鉛筆架!又幾得意喎!



我地離開左Nike專門店後,就預備去肥阿哥家,但老公怕我地去到都食完飯,所以我就打比佢地,阿嫂剛買左〝福字~米粉〞、午餐肉、現成醃好雞翼做晚餐,咁我就看看買唔買到野加餸。


我地搭車到旺角再轉小巴回去,老公想去朗豪坊〝80M〞買Q版~巴士,但怕夜決定不去。經過KFC老公就提意買雞,但我見好近朗豪坊都好近,所以去就去左買巴士先再回去買〝一桶雞〞。在去搭小巴途中見到有老公喜愛的雞批,就買左6隻一齊試下。


欲知後事如何請去:PlayStation 3

無料カウンター

2 則留言:

  1. 我第一次上來 , 多多指教 !
    我成功減左 15 磅 , 得閒上黎我個 Blog 睇下喇 !
    [版主回覆01/29/2008 22:58:00]吓!咁勁,我都要請你多多指教,有時間我會去你到逛逛。

    回覆刪除
  2. 好呀!!我跟緊個顧問教我的方法 , 就係食代餐 , 代早午 , 或早晚 , d 腰 , 大脾 , pat pat 都瘦左呀 ! 真係好開心 , 你可以睇下我個 blog 的 < 我的減肥餐單 >, 我上去呢到搵既 : www.healthcometrue.com/hk
    減肥期間都可以食自己鍾意食既野 , 過年就唔怕啦 ! 都幾好 !! 我阿媽啱啱減 , 都減左十幾磅 !
    [版主回覆01/30/2008 15:41:00]真係咁勁!我之前都有睇營養師,自己忍唔到口,始終都係減唔到,真係要去你到睇下先。

    回覆刪除