2008年1月30日星期三

腳趾公都〝面青〞

無料カウンター

阿B今日都係黐身,但無尋日咁黐,我5點幾先開始執埋尋日既手尾,其他又要押後。



今晚老公要北上食公司團年飯,所以7點未夠就吃飯。不過,今餐得阿公、阿婆、老豆、我和阿B,咁其他人去晒邊呢?阿媽返夜、肥仔加班、娣婦對鞋爛約左人食飯&買鞋,所以今晚好冷清,餸都好求其添!我炒左碟菜就開飯。



食完飯立即做埋未完的工作,咁就可以早D回去。




剛執左D野要拎回去,咁我就拎左一張木櫈企高趟開衣櫃門拎環保袋裝,正當我攪掂向右邊轉身右隻腳離開左櫈想落地時,阿婆就話阿B係到,我見到阿B趴轉左係我櫈後玩,咁我就將身再向右轉多D,當我隻右腳放落地時就踩到舊野。



我右隻腳向前滑、右腳趾向前屈曲,我即時收制跪係地下,然後用力握住我D腳趾,因為有D痛我覺得咁樣可以減量痛楚,就在此時聽到佢地好嘈,我抬頭望張木櫈係阿B身上,可能係我頭先跌落地時另一隻腳整跌張櫈,阿B既喊聲與平時不同~好淒涼。後來知到原來係阿B個玩具反轉左,做成一個斜平台,咁就〝線〞左我一鑊。



我叫阿B過來,佢個頭後面有一處腫左半粒波子的傷,阿婆問我點樣?行唔行到?屈到4隻腳趾瘀左、腳指公對下個〝較〞位腫左、半隻腳紅腫左。我立即與他們回報,娣婦話唔緊要,現在開始行去買鞋,肥仔要9點才收工,最後打比老公,老公問我點?暫時都唔痛,不過,明天可能會痛,唔知明天可唔可以湊阿B呢?老公問有冇人湊阿B和同佢地講聲,阿媽明天放假。


阿婆、老公都問我有冇事,我有事唔緊要最緊要係阿B冇事,我怕佢從此之後會傻傻地,阿婆話唔怕,最緊要唔係腦〝筍〞。



我見阿B眼訓起身去開奶,當我企起身就覺得有D痛,而家D血流到隻腳或企得耐就感覺到有D痛。開奶既米水未凍要座凍,阿B又扭計,阿公&阿婆睇電視~可能撞聾聽唔到,老豆賭馬,冇人理佢,我邊整邊同佢講野,但都係扭,我就發脾氣,阿B又喊,阿婆就過去抱佢。阿B開奶的水係阿媽每朝煲米水開的,天氣凍阿媽話夜晚餐奶不用倒出來待涼。臨走前叫阿婆同阿媽講明天可能唔上嚟!



行路要慢用力就痛或震到就痛,個膝頭唔知係咪又整到,有D怪怪地。我返到去一陣老公就打嚟問我係邊?又問我一陣要唔要買野食?每次老公外出都會問我要唔要食野,我未知,佢一陣會再來電。



老公再打嚟已身在落馬洲,問我隻腳點?紅退左,腫退左少少,但而家到腳眼腫。跟住再打嚟差唔多到問我吃咩?咁夜唯一選擇〝麥麥〞。



阿媽問我情況如何?叫我下次要睇清楚先。叫我明天去睇跌打,我唔去好痛架,我又同阿媽講一次明天可能唔上嚟,阿媽即時話你上唔到嚟更加要睇,睇下明天點至算喇!



老公話頭先D野好難食,食翅都冇魚翅既,所以買左一個餐加個包一齊食。


老公:邊隻?


我:估下。


老公:你的右腳。


我:你咁醒既。


老公:你隻腳側邊紅晒,咁係腳趾屈唔屈到?


我:成塊板咁屈唔到,你睇吓!


當時我隻腳既膚色已回復正常,表面看是不覺整到,都唔知點解成日整到都係冇表面傷痕,攪到我好似扮野咁。我唔知隻腳側邊紅晒,我將腳〝咬〞後提高,但大脾抽筋不能提高。隻右腳好似成隻梗左,有時唔覺意掂到隻腳趾公會痛,又唔知邊到,近D睇發現腳趾公既趾甲對下的地方瘀左青色,我同老公講笑〝吓!腳趾公都面青〞。


我好怕明天要去睇跌打,你明天又放唔到假陪我,又怕阿B有事,佢係發育中怕佢會傻、影響視力‧‧‧。


老公:未有咁快消氣,明天睇下點先決定。


我:咩消氣?


老公:第一浸氣未消腫,因為天氣凍血液運行慢。


我:我同你講樣野不過你唔好發脾氣和唔好嬲喎!點解我成日有事你都陪唔到我既?


老公:咁我要返工‧‧‧


我:我知丫!都話左叫你唔好發脾氣和唔好嬲咯!


我心緊係想老公放假陪我,但知根本係冇可能,我都係講吓啫!老公年假後星期一、二都請左假就當補賞喇!

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言