2008年1月31日星期四

醫生講好D既~

無料カウンター


阿B今日聽到個〝橙〞字就即刻去拎,點都係唔得,後來想爬上去,阿媽有抱開過佢,不過佢又折返。


另外,今朝摸過傷處細粒左,但係睇醫生前再摸大粒左,唔知關唔關阿B午睡時自己唔小心掂到傷處呢?當時立即喊得好勁。



今朝睇到阿B個吸鼻器,唔通阿B鼻塞?之後見到娣婦話阿B今日要睇醫生,尋晚鼻塞醒訓得唔係咁好。


娣婦:我放工‧‧‧


我:咁我帶阿B去醫生到等你咪囉!


娣婦:咁好丫!但係我今晚公司食團年飯,你自己一個返得唔得?


我:得~行慢D。阿B覆診NO.幾多號?我去到可以掛號先。


娣婦比左張覆診卡我。阿媽知道阿B要睇醫生就提意佢同我帶阿B一齊去,我梗係要問下娣婦咁樣有冇問題?當然冇問題喇!問下醫生要唔要抺去瘀膏。


我地5點半去到都已經排第十二個,差不多7點見醫生醫生預備用聽筒幫阿B聽。


醫生:咁多塵既?


我:吓!佢個身好多塵,邊到丫?


醫生:唔係‧‧‧


我:哦!係丫~佢阿嫲話要著。有時佢隻手凍,但我摸佢後頸OK‧‧‧


醫生:有D小朋友著左好多件衫隻手都係凍,但個身暖就冇問題。


原來醫生係講此〝層〞不是彼〝塵〞,今次係輕微傷風,跟住我話比醫生聽尋日發生既事,醫生摸到阿B個頭都〝嘩〞一聲。


我:我驚會影響佢睇野、發育‧‧‧。


醫生:佢冇嘔、頭暈、呆滯、唔舒服、發脾氣就冇問題。


我:咁又冇,佢整喊完一陣又去攪攪振。


我趁阿媽都係到就問埋醫生有關阿B講野、食野既問題,阿媽除左講左句歲半都未講野外就冇講,如果係我地講就會有好多野反駁我地,同一番說話出自不同既人有不同的效果。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言