2008年1月25日星期五

醒目‧跳舞

無料カウンター


阿B平時都有拎住塊紙皮玩,但今朝見到佢係拎住塊紙皮〝攝〞係餐枱腳、餐櫈腳,然後想撬起它們,就好似玩槓桿原理咁樣,我地從來都冇係佢面前做過D咁既野,阿B真係好醒,其實,佢咩都識,但唔知點解總係唔講野。


我地見佢有時拎住個電話講野,我地搭訕佢就唔講,佢寧願同電視講野,都唔同我地講,不過,佢講既都係一D發音,不是一個完整既字,但叫佢跟我地講〝mum mum〞、〝餅〞有時都會講既。


 阿B到左旁晚時份又著住我對拖鞋行絮步,行行下得返一隻,笑到阿公見牙唔見眼。跟住見到肥仔返嚟數錢奉獻比阿媽時,阿B見到左手有2張五百蚊,而右手係D一百蚊,即刻攞2張五百蚊,你話佢幾識貨呢?後尾肥仔就用橡皮筋箍住等阿B一陣比阿媽時方便D。


粥煲好後,阿媽就餵阿B吃粥,跟住肥仔將奉獻比阿B轉交比阿媽,阿B好順灘比左阿媽,梗係喇!佢要自己食粥大過天嘛!



睇下比完即刻自己再食粥,而家拎匙羹叻左好多架喇!快D學識自己食就唔駛我地餵可以一齊食喇!


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言