2008年1月5日星期六

摸不著頭腦@煙鴨胸‧珍寶腸

無料カウンター

〝煙鴨胸〞係咪好靚好大舊呢?但吃落似〝珍寶腸〞。



今日2點幾老公電話響嚇到我成個彈起,因為好大聲,我一看是同屋住來電,我就立即拍醒老公聽電話。嘩!老公幾勁即刻把聲好似起左身好耐咁。同屋住想約我們明天去他的家耍樂,咁樣老公就聯絡有關人仕,但大家明天都各自有約,所以取消了。


老公剛與熊貓姐姐通電時,待她放工後與至Fit姐姐去旺角買D野,問一唔一齊吃晚飯?老公應承左,再約埋高達叔叔,過左一陣老公有個提意不如去唱K,但他擔心唱到冇車搭回家,因為上次都係坐的士回家,我就話〝早D走咪得囉!〞。這時已約5點我叫他快D決定,因為食晚飯我要現在梳洗,若去唱K我就可以遲些梳洗,還要通知有關人仕。老公與熊貓姐姐通電後,就聯絡其他人,但開心果姐姐要去〝BBQ〞,而同屋住要返工,所以不能出席。


現今卡拉OK都係食埋Buffet,今次Buffet有我喜愛既〝煙鴨胸〞,仲要係好大舊添喎!但係真係食唔出係〝煙鴨胸〞囉,我覺得似〝珍寶腸〞多D,連熊貓姐姐都話:「如果唔比我睇一定食唔出係〝煙鴨胸〞,我以為係〝珍寶腸〞咋!」,我即時諗起〝如果請阿蘇踢竇朦眼試食一定死梗。〞。


我地唱到12點半就走,差不多坐尾班巴士回家。我真係要聽多D歌先,上次去唱K前download左D新歌聽左少少,之後都冇機會聽。今次臨去前又聽下新歌,但〝臨急抱佛腳〞邊會識丫!只有個概念,去到都係開伴唱一齊唱咋!真係肉酸。


我都忘了說頭先係唱K時發生左件好攪笑的事,當老公唱劉德華〝心肝寶貝〞(國語)頭幾時,突然至Fit姐姐講左句野令到全埸哄動,充滿一片歡笑聲。究竟講左咩就係‧‧‧


至Fit姐姐:乜佢唱梗國語架?


熊貓姐姐:係丫!一聽就知喇!


我:一聽音樂就知喇!


我和熊貓姐姐好似好衰咁,不過我地都係講笑啫。我D國語已經屎,但老公比我的還要差,所以佢每次唱國歌都笑到我地肚都痛埋,老公勇氣可加,真係帶比我地好多歡樂。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言