2008年1月22日星期二

笨手笨腳‧跌眼鏡

無料カウンター

每年新年阿公和阿婆都會回鄉渡過,至少住半個月才回來。今年佢地會係下星期尾就起程回鄉,所以我趁肥仔尋日放假和阿婆係到多一個人湊阿B,我就計劃左尋日清潔廚房迎接新年。不過,尋日同阿B打針後,又去左行街,都冇晒時間,所以改為今日。


早上十點幾開工,〝孱〞廚房牆、牆隙的油煙積、爐灶,然後將保鮮紙舖係牆上,保護牆身免沾油煙方便清潔,只要撕去舊保鮮紙換新保鮮紙就可以,唔駛抺餐死,這個方法係朋友教的。我舖第一張時已出事,我被保鮮紙的剧畀到隻手,當時我只見表皮被畀起,不久就有少少血浸出,就貼左塊膠布,之後開始有D忍忍痛。



尋日係〝日本城〞買左一隻廚房專用銀色類似卡紙的質地舖係爐灶底,應該唔會好似之前紙咁咁快爛,在爐灶附近舖上廚房專用銀色的廚房紙,整個過程直到6點幾,但還欠少少未完成,因為雙面膠紙用晒,明天買再黏。


當然中途有食飯喇,係12點幾我就比阿婆煮飯,我煮餸,食完飯又同阿B覺豬,然後再開工。不過,由於肩頸、頭都好痛係11點幾時諗過等到阿媽放工就走,但又未整完,如果我唔整又冇人有時間整,係2點幾就食左粒長效,所以我就用這點做動力,令自己繼續落去。


我收工後,大家紛紛預備晚飯,其實,一早就見舊魚柳係廚房,唔知會唔會叫我煮呢?哎呀!我唔駛出招,今次係阿媽出招,佢有新攪作〝炸魚柳〞。



我與老公都唔吃魚,所以唔知好唔好味,但老公十年都會有一次吃魚柳包既,阿媽就叫老公食,但老公覺得腥冇食。阿媽幾hard sell叫老公食,佢話自己D魚柳好似〝麥麥〞果D,我即刻話你呢D唔可以同〝麥麥〞相比架喎!



這碟魚柳食過〝人人都讚好〞,阿公和娣婦試過都話好味,娣婦話仲好食過〝麥麥〞既魚柳,我問脆唔脆?周邊仲脆。大家食完飯還剩2塊魚柳,阿公&娣婦都話飽,阿公自我食左一舊,跟住叫娣婦食埋果舊,終於售罄。哎唷!今次跌眼鏡添!


我要係阿婆回鄉前要盡快執屋迎接新年,執屋一向都係我做的,因為我不喜歡亂七八糟,一見到亂就會執。尋日打完針後,趁阿B訓左都執左一D,因為我怕不夠時間執,唔係有人嚟拜年就肉酸。

無料カウンター

3 則留言:

  1. 我都未開始執屋呀.. 哈....呢兩, 三日都唔得閒, 等多幾日一次過執哂佢!!!
     
    伯有 d 魚柳好正喎!!! 點 d沙律醬就更加正!!
    [版主回覆01/23/2008 09:01:00]哈~哈~!阿媽話點茄醬,我話都唔夾味,所以我就倒左沙律醬比佢地點。

    回覆刪除
  2. hihi~
    多謝你黎我blog呀~
    係呀~保鮮紙d鋸位好利架...我都中過招..
    d魚柳好正呀~我都試過整..我仲會加d粟米蓉..好好味架~
    [版主回覆01/24/2008 11:03:00]我都畀過幾次已知利,不過,我係一個〝倫俊鬼〞,成日都整到。 之前未知阿媽整時,我都有諗過整粟米班塊,但原來阿媽整,阿媽話就咁點醬,下次我又試下整先。

    回覆刪除
  3. 如果係我阿媽整, 我諗佢都係俾茄汁或者泰式雞醬俾我地點, 哈...
    [版主回覆01/24/2008 11:09:00]我諗老一輩的人,大多是這樣。咁即係正明我地仲後生喇!呵~呵~呵~

    回覆刪除