2008年1月14日星期一

傻婆‧拍鬼片?

無料カウンター

12 January 2008



今日肥阿哥放左工與同事去左〝唱K〞,阿嫂唔駛返工,因為老公、阿嫂、肥仔都係返5day的。阿嫂見肥阿哥唔係到就出街食飯,因為肥阿哥返到屋企就唔願出街,阿嫂話佢懶~~~


雖然,話出街食,但唔知食乜,肥仔話〝吉野家〞,我地〝say no〞,晏晝先食完,講講下肥仔再提意去佢朋友家附近間新開既食日本野,佢朋友都話〝OK〞,但唔知執左未又唔知有冇位,因為而家好多野都係開得快執得又快,我前幾日搭車經過仲係到。


我地去到有位,不過,入到去阿B就扭計指住條街,老公就抱左佢出去行左2次都係扭,我就再抱佢出去,出到去先記得忘記放低相機叫佢地幫我影相添。我好似個帶住口罩既傻婆咁,天黑黑抱住BB企係個行人路面向大迴旋處,有時又行去另一邊巴士站,不繼於2個地方徘徊,好似拍鬼片,比我見到都會覺得個人係咪傻架~好恐怖啫!


到咁上下時間我就行返去,佢地食完,枱上餘下的就是我喇!阿嫂話肥仔出過去2次搵都搵唔到我,而家佢&娣婦一齊出左去搵我,阿嫂就打比肥仔話佢知我回來了,入到去阿B都係扭計,跟住老公就抱阿B出去等佢地。


我有好多野食都冇影相,同埋出去再回來食的野都不太知咩味道,因為要快快食完讓位比人,而且阿B要回去吃藥。


老公後來都買左碗粥食,而我就食〝炸両〞,我地差唔多走肥阿哥先回來。



 

無料カウンター


沒有留言:

發佈留言