2008年1月19日星期六

木馬

無料カウンター


今日我要整〝紙包蛋糕〞比阿婆,但係8點幾起身太早,用打蛋器會嘈住鄰居,所以晏D先整,跟住晏晝就約左去肥阿哥家玩。由於老公部電腦尋日已執過,而我部Notebook尋日好慢又話〝虛疑記憶不足〞,並且有2星期未執過機,所以就用住老公部先。


我用老公部機只是開左自己既〝Blog〞,跟住用〝Yahoo〞搜尋我部機既資料睇下有冇消〝RAM〞,我睇睇下〝Norton〞就彈左個警告視窗出話〝中左木馬〞,哎呀!點會咁架~,其實,老公部機佢只是去2個地方:馬會和波網,我好少用佢部機,但這幾日我上網搵緊寫網頁既法語,所以我就2部機一齊用,唔通咁樣就出事。弊喇!我好擔心,Notebook、老公和肥仔部機我都只是全上同一樣教寫網頁既網,咁我地會唔會全部中招呢?


我強行熄左再開老公部機,只是得桌面幅相和有個信息長彈出嚟!我部機用〝Norton〞、〝Ad-ware〞、〝Windows Defender〞掃過,都冇發現,但點解會咁?最快既方法搵肥阿哥救亡,我send SMS比佢,因為佢早上公司好忙,到左點幾打左2次比肥阿哥都冇人聽。肥仔來電問一陣吃乜?我就講〝老公部機中左木馬〞,諗住叫肥阿哥修理和睇下佢部機有冇事,但肥仔話佢部應該冇事,我見還掂都係順便拎埋Notebook比肥阿哥睇睇。


之前肥仔話同阿嫂一齊去買〝麥麥〞,係差不多落車時見到街上拎住〝麥麥〞既人好似阿嫂喎!但一瞬間又睇唔清楚。老公係屋企樓下茶餐廳買外賣和睇住牛龜重既電腦、Notebook,我自己一個拎蛋糕回家,回到中真係見到肥仔,原來阿B剛睡醒,咁頭先見到應該係阿嫂,阿婆見到好開心。


我過到去同阿嫂講頭先好似見到佢,原來我冇應錯真係阿嫂。我地開餐阿B又要食,但我地食〝麥麥〞,老公食炒飯,咁就由老公餵阿B食炒飯,食到中途門鐘〝叮噹~叮噹~〞,娣婦都係買左〝麥麥〞,但我唔覺個〝「椒」財皮燒牛肉包〞好似肥仔講得咁好食,我食完再打多次比肥阿哥,肥阿哥部機要留院,但唔好催佢要拎返,我講埋Notebook既情況佢知,佢話等佢返嚟再講。

終於等到肥阿哥返,我話部Notebook用Norton掃掃下毒就話〝虛疑記憶不足〞,肥阿哥未睇就話係咁要加RAM,部機既Graphic Card和其他野都會share RAM,部機既碟我冇帶明天比阿嫂。


我見阿B有D呆滯就出招~打機,佢見到就坐定定,仲偷笑添!之前我既目標係破〝跳雪〞紀錄,因為好有成功感,但比肥仔扯到個分好高,起碼2跳都要有172m以上才可上榜,好有錯敗感,所以我轉玩〝碌波波〞,玩多左掌握到D好有成功感,但要破娣婦紀錄要再加把勁。娣婦初初都冇玩,但佢一玩有好多紀錄都比佢破左,而家都未有人破到佢,不過,好似肥阿哥破左2個。


臨走時肥阿哥拎左部Notebook睇,才發現本身部機得256RAM,肥阿哥拆阿嫂部新Notebook既RAM換去我部到,再買條2G換去阿嫂部機到,但係條RAM唔〝arm〞插,唔緊要喇!真係頂唔住先加。


明天肥阿哥公司〝Annual Dinner〞唔想去,因為佢要做司義,但佢唔想做〝fing〞極都〝fing〞唔甩,所以明天阿B歲半,我地約左去街,肥阿哥嚟唔到,咁明天叻仔D抽份勁野返嚟做補償喇!

無料カウンター

1 則留言:

  1. 電腦出問題真係好煩!!!!  你都好d, 有個哥識電腦, 我d屋企人同親戚都無人識電腦o架, 所以真係話頂多都係搵朋友幫手, 但係搵得一, 兩次就唔係咁好意思再煩人, 都係要俾錢人地整!!! 真係慘...
    [版主回覆01/22/2008 02:04:00]我既見解同你一樣,所以上次就整左個蛋糕請佢食。

    回覆刪除