2008年1月21日星期一

歲半打針

無料カウンター


阿B今日約左9點半去〝健康院〞打歲半針,尋日問肥仔幾點去食野,佢話8點半,我就同佢講好係樓下茶餐廳等,好在問下啫,唔係有排等。

今朝差不多回到家就打比肥仔睇下得未,阿媽話肥仔唔肯起身,而阿B又未起身,唯有返上屋企先。落車時係我左手邊有2個人朝著我個方向跑過嚟,原來係肥阿哥&阿嫂追車返工。

我返到屋企見到肥仔坐係電腦前,我當然話肥仔又話8點半,肥仔話都未夠鐘,阿B又未起身,真係比佢激死,差5分鐘都夠8點半喇!跟住我就去叫醒阿B食奶。由於8點十都未食完奶,我與肥仔就落去食早餐,阿媽就睇住阿B。

我地用9秒9食完個早餐,然後回去湊阿B去打針,返到去阿B都未食完奶,冇時間唯有帶去途中食,最後都係食剩2安。

初時阿B都係坐係車到,後來落地去小朋友玩耍的地方玩,都玩得好開心。突然聽到廣播叫阿B去磅重,行到半路阿B已經喊,佢死都唔肯企要抱,個個氹都唔得,姑娘話阿B黏身,有點不耐煩就叫我抱住阿B磅,再我自己磅,將2個數相減等於阿B重量,平時都唔係咁既,佢可能知道打針。

我地又坐回大堂等,隔左一陣又叫阿B入去姑娘房,阿B一知要入房又喊到死,姑娘問一些阿B既事,想了解下佢既發展、講解今日打什麼針,又做下簡單測試,姑娘比左支筆阿B晝。


姑娘:晝得好叻喎!


肥仔:梗係喇!佢阿媽同佢一齊玩NDS。


我:佢阿媽玩NDS比佢見到,佢又要玩,佢阿媽就冇得玩。


姑娘:佢有冇講野?講單字?


我:都未,有時講〝ba ba〞、〝媽媽〞,唔常講。


姑娘:佢分唔分到誰是誰?


我:識,叫佢比野邊個佢都識。


姑娘:阿B而家要學獨立,佢有冇自己食野?


我:有丫!有時比佢自己〝不〞同一時間我地又餵佢,又有時就比佢自己〝不〞,佢成日都要自己食。


姑娘:而家應該戒片,咁戒片未?


我:而家凍怕冷親佢,不過,之前熱就有兜佢去厠所,但佢唔肯。


姑娘:你地有冇D咩擔心?


我:講野。


姑娘見此就叫我地去counter約返阿B兩歲返嚟睇下需唔需要進一步幫助,一陣去藥房取退燒藥,因為可能會有些發燒,臨走阿B與姑娘〝Give me five〞、飛吻和拜拜,不知幾醒目。


之後返回大堂等,大約半小時後到阿B打針喇!我地一起身阿B又喊,肥仔抱住喊緊既阿B坐低預備打針,但阿B又要我抱,我冇抱佢費事麻煩轉嚟轉去。姑娘話咁大個要打手臂,我就問姑娘可唔可以打大脾?唔可以,因為佢地而家學行怕佢地唔行,冇法喇!嘩!我見姑娘一針拮落手臂仔到,血隨著針浸出嚟!然後要係大堂等20分鐘冇事先走。


肥仔轉比我抱,阿B氹極都唔得,連野食都唔得,肥仔就嗌走人。肥仔就去拎藥,而我就抱阿B係健康院外睇車才停止喊和笑,但睇左一陣就入回去看車,因為藥紙姑娘寫左娣婦個名,肥仔要去找回姑娘寫過藥紙,阿B一直攬住我和僕在我的肩上。


阿B好眼訓攪左1個小時有多才睡了,待訓醒後就行去〝麥麥〞食野、換車和行一陣街。我係〝麥麥〞買完野轉身,見到阿B好開心含情脈脈望住我,野食我未放係枱阿B已經要食。阿B食兒童餐包括:芝士漢堡包、乳酪、Qoo荳奶,阿B都食左1/3個包,又食薯條,吃乳酪時個樣好攪笑,又好喜歡飲Qoo荳奶,肥仔話個乳酪好香,不是太甜,味道都不錯。


我地行一陣都差不多5點,所以等埋娣婦就一齊回家。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言