2008年1月18日星期五

阿B識稟神~@.@

無料カウンター

近日都覺得阿B大個左好多,之前食藥時精神比較差D,但這幾日冇食藥就精靈返。


尋日我開始做每樣野都會問過佢先做,例如:食唔食飯、包包、飲唔飲水、姑姑媽去殊殊得唔得、明天買包包比你食好唔好丫‧‧‧,雖然,佢仲未識講野,但佢識點頭表示〝好〞,唔好就會冇反應,都幾得意架。


這2架車被我地綁埋一齊,因為危險,但綁埋一齊佢都照推嚟推去,又爬上架車到做危險動作,都跌過幾次,跌完又攪過,真係冇晒辦法。



阿B每次返婆婆屋企,婆婆都會教佢拜〝祖先〞,所以阿B平時係屋企自己都會走去拜〝地主公公〞,因為我屋企〝地主公公〞係擺放係屋內神櫃下層。


今日阿B晏晝2點幾訓到約4點到,然後我就去開奶,係中場休息時我就即刻去落閘,防止佢行出騎樓。


正當我落閘時,我聽到阿B係我附近〝依依~哦哦~〞,我不以為然平時都是這樣,但我見咁耐就問佢有咩事,之後擰轉望下佢係邊,原來佢企係我身旁2尺的神櫃前,一邊拜一邊〝依依~哦哦~〞,好似稟神咁樣。我都有叫阿婆睇,阿婆見到都笑。


阿B比我地發現左後,就走去睇電視,阿B拜神既手勢就好似咁樣喇!


無料カウンター

2 則留言:

  1. 哈..佢可能話保佑佢越o越o黎越聰明, 越o黎越靚仔, 快高長大, 身體健康, d大人買多d 玩具俾佢玩, 仲有買多d零食俾佢食!!!
    [版主回覆01/20/2008 09:49:00]我諗佢想多D野食,因為邊到有野食就會去邊,為左食叫佢做咩都做,佢係〝超級為食鬼〞。

    回覆刪除
  2. 我阿寶都係咁為食O架, 都係要O野食, 叫佢座底就即刻座O架啦!!! 哈...
    [版主回覆01/20/2008 12:51:00]野食既魔力真係好大架!

    回覆刪除