2008年1月20日星期日

老公獎又唔見你中

無料カウンター

尋日我、老公、阿嫂、肥仔和娣婦約好今日陪阿B行街街,而肥阿哥要去公司〝Annual Dinner〞,我以為佢唔出嚟,點知有出喎!唔知與阿B歲半有冇關呢?


我地一齊係〝千色店~A1〞食完早餐,見到阿B〝聊〞女仕應們,笑到我地死。之後又行左〝千色店〞,再去〝吉之島〞行和室外公園玩。


原本去〝吉之島〞陪肥仔佢地去買野比阿B外,我想去〝10蚊店〞買麵豉醬煮〝麵豉湯〞,之前去過〝熊貓〞果邊冇得買,點知〝吉之島〞都冇貨,真激死~D野唔要就有想要時又冇,算喇!下次再睇下。雖然,買唔到麵豉醬,但係我買左個錫紙兜,這個size攜帶方便,又適合送比朋友。



〝吉之島〞後我地又折返〝千色店〞買野,在折返途中我入左去〝Clipper〞,叫佢地去先,我一陣去找他們。其實,去〝吉之島〞途中都想入去行,但又唔想成班人等我,所以冇去,而家有機會梗入去逛逛。


〝Clipper〞現在減價中,但唔知幾時減完,在店內有一隻貓貓,它與店員在店內追逐、奔跑,玩得好開心。我見店內的貨品架上多半貨品數量並不多,有些都想買,但待搬定後才買,不過,我都左4隻豉油碟,老公知道實覺得浪費。



我地會合後就相討買什麼晚餐去肥阿哥家吃?最後除娣婦吃車仔麵外,全部吃粥,炸襾或腸粉,老公係倒豉油時發現在腸粉上看到隻〝不明物體〞,不過,一眼就知是什麼,在倒豉油前老公已看過盒腸粉沒有什麼,所以這隻〝小強〞一定是從豉油來的。


老公這發現都令大家對手上一包包的豉油有些猶豫〝倒唔倒好呢?〞,始終大家都有倒,因為沒有這些甜豉油就唔好食,我地應該冇事,但老公就難講D,他的身體冇我地咁強。臨走前約左肥仔明天係樓下餐廳等,再帶阿B去打歲半針。


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言