2008年1月29日星期二

姐姐~

無料カウンター

今早同阿婆帶埋阿B去買餸,之後去左阿婆朋友~客氣婆婆家坐,每次客氣婆婆見到阿B都笑到見牙唔見眼~好開心。

阿B一入到屋就向廚房進發,被我攔截後又轉移目標,總之就左攪攪、右攪攪喇!閒談完坐左一陣便走。阿B約11點幾就訓左,訓醒後阿B開始好黐身。


晏晝突然記起尋日熊貓姐姐來電問我有冇〝荳蔻粉〞,佢要嚟整蛋糕,我當然有喇!仲有2支添,因為上次唔記得左又買多一支,不過,她不要一支只要少少,叫我星期日比佢,因為我地星期日會為同屋住預早慶祝生日,所以今日趁記得就裝入個盎仔到先,應承左人唔記得就唔好喇!


跟住我就同阿B講〝呢D我係要比熊貓姐姐架!〞,阿B聽後就講〝姐姐〞,雖然發音不是很正確,但聽得出係講〝姐姐〞,這次係我第二或三次,當我講〝熊貓姐姐〞後,阿B跟我講〝姐姐〞。


我地教阿B叫人,記憶中好似得〝爸爸〞有跟我地講過,但跟講次數不多,其次就到〝熊貓姐姐〞跟講〝姐姐〞,就冇喇!我好其待阿B叫我地丫!


無料カウンター


沒有留言:

發佈留言