2008年1月29日星期二

你問我?‧我問你?

無料カウンター



今早同阿婆帶埋阿B去買餸,之後去左阿婆朋友~客氣婆婆家,因為客氣婆婆煲左〝番薯糖水〞叫阿婆去食,坐左一陣客氣婆婆就拎左袋野出嚟!逐一話我知袋裡有利是,還有買左一筒薯片比、一包餅仔比阿B、幾個蝦籽餅比老豆,仲有2個橙添!上年第一封收既利是都係客氣婆婆比。


佢間中都有買野請我地食,真係有D唔好意思,因為佢已是八十幾九十歲,我地都有叫佢唔好買留番比自己食喇!但佢太客氣仍然繼續買,有時又幫我儲印花,因為有唔要比佢,間中都會買番D野比佢或者整野食都會請佢食,所以我今年有時間整蘿蔔糕都會比一底佢作回禮。


我尋日話今日會執埋個廳,同阿B落完街見佢眼訓就陪佢訓左,跟住上網整D野,我午飯都未食佢就醒左,訓醒後好黐身,我只執左少少又抺左少少野,唯有明天繼續。



今日運程原本都不錯,但由老公6點幾放工後一個電話就扭轉左。每日老公都係用電話聽歌,頭先電話中講佢個藍芽耳筒得一邊有聲叫肥阿哥有冇,肥阿哥問關於耳筒既野又唔多識,於是老公直接打比肥阿哥,之後肥阿哥回覆有,講左9點3至半過到去,食完飯就立即過去肥阿哥到。



我地好正常禁制等電梯,等緊冇野做周圍望,老公話有電梯咪入囉!正當行入左2步,老公話有灘水叫小心。老公禁關門和層數後關門又開番,又試下都唔得層數又唔着燈,咁就禁住層數唔放手,唉!得喎。


電梯郁左幾下就唔郁,心知不妙,一定係被困電梯,老公才發現層數按鈕下面平時有塊板蓋住個控制板而家唔見左塊板,就叫老公禁警鐘與管理員對話,管理員回覆已找了電梯維修員前來要等15分鐘。唉!這次係出世至今第2次被困,2次都係同老公一齊,仲要係得我地2個人。



突然,電梯外聽到有個阿嬸問有冇人?又話佢鎖左電梯問我地點關門架?佢諗住拎地拖拖電梯內的水,估佢係清潔阿嬸管理員見到就問佢有冇鎖電梯。


清潔阿嬸我有鎖電梯架喎!


清潔阿嬸佢地點樣關門架?


清潔阿嬸點解會關到門架?


清潔阿嬸不斷重覆這些類似的說話,仲語帶有點埋怨老公添!老公都有問佢點鎖電梯,不過,佢好似聽唔到,老公仲話出到去會話佢添丫!話算喇!之後管理員用對講機話頭先個清工鎖左電梯,你地點怎樣關到門呢?我地將全個過如實講。


係一個有交帶既人緊係話比肥阿哥聽現況先喇!仲話個清潔阿嬸好似埋怨我地咁!肥阿哥唔好諗咁多野,老公都話一陣出去話佢添丫!隔左一陣肥阿哥又來電問究竟係邊到困電梯,又話打去管理處問下,肥阿哥回覆要等到9點9才有人來。



係電梯內仍然聽到清潔阿嬸不斷重覆果幾句野,突然,聽到肥阿哥把聲問我地係唔係到?幾分鐘後電梯維修員到,佢用手掹開左少少門叫我地行後唔好伸手和頭去電梯門到,之後就走左,見到我地好似上左大半個電梯位,跟住個清潔阿嬸又出現。


清潔阿嬸:都唔知你地點關門架?


肥阿哥:我問你點鎖門?


清潔阿嬸:咁佢地點關門?


肥阿哥:你而家仲咩埋怨佢地丫?我問你點鎖門丫?


清潔阿嬸:我冇埋怨佢地丫?


初時對話肥阿哥語氣有點唔老嚟,因為清潔阿嬸開口已有責備、埋怨我地既語氣,跟住肥阿哥開始講粗口發老脾喇!佢地對話中期個管理員入嚟叫清潔阿嬸唔好嘈喇!但清潔阿嬸都係唔收聲。以下對話肥阿哥係夾雜粗口,但冇打到,請自行加上。


肥阿哥:冇,你又話佢地點關門?


清潔阿嬸:咁佢地點關門丫?


肥阿哥:你而家鎖左我屋企人係入面,我問你點鎖門?


清潔阿嬸:我鎖左門去拎地拖諗住拖電梯入面D水,我已經掹左舊野出嚟喇!


肥阿哥:咁有電梯緊係搭架喇!點知冇左舊野啫!


清潔阿嬸:我鎖左門架喎!點解佢地會關到門?費事采你。


肥阿哥未講完,清潔阿嬸講完果句就走人,之後仲聽到好大力防煙門回彈聲,諗係肥阿哥激氣得滯跟住個清潔阿嬸行去後樓梯,肥阿哥好大力開門。


肥阿哥最憎人做左唔認,仲要係到死撐。好奇怪開首肥阿哥語氣唔多好,佢仍然保持責備、埋怨語氣,肥阿哥繼而講粗口,又有人調停都唔收聲,仍然不斷講。老公話D師奶係咁,佢公司D part-time師奶們都係咁。



電梯維修員用對講機又叫我地行後唔好伸手和頭去電梯門到,電梯郁左幾下就停左,老公話應該佢係機房用人手拉電梯,幾分鐘後電梯維修員開電梯門,問我地有冇唔舒服?由於還未到安全和埋想位置,所以要再等,係等既期間老公講一陣走時要同管理員講聲〝唔好意思〞,因為攪到佢,但唔知肥阿哥果邊點呢?電梯再郁多2下又停左,肥阿哥同我地講佢回家先,跟住電梯維修員就協助我地上去。



肥阿哥住頂樓,電梯維修員又係要去頂樓,我地就一齊搭電梯,在電梯期間電梯維修員問我地點樣關門?我地如實說出。


電梯維修員:清潔阿嬸,應該校左慢制,因為控制板係最底,我地又要去41樓係最高,而且又禁住唔放,咁樣就起左化學作用〝困電梯〞喇!


我:咁即係~如果我地去其他層數就唔會有事喇?係去頂樓禁住唔放才出事。


電梯維修員:係丫!


我:咁點算丫?


電梯維修員:冇架,呢隻電梯係咁樣。



我地上到去見到肥阿哥仲有D嬲,我地就將整個過程講一次,肥阿哥阿嫂都覺得個清潔阿嬸不對,肥阿哥仲話明天要去投訴。老公攞左佢要既野,仲要睇埋〝秀才愛上兵〞先走,係廣告期間拎左D野問肥阿哥,佢一睇就知係寫網頁法語,跟住比左2本書睇,跟住見佢心情平服番,諗我呢排會更加忙。


我地走既時候管理員都對我地講〝唔好意思〞,我地亦都有講,管理員解釋個清潔阿嬸鎖左電梯想拖地,但佢鎖左又冇貼牌,管理員話部電梯有顯示,老公話冇留意,管理員又問我地點樣可以關門?我地將電梯維修員既說話講一次。其實,照電梯維修員講法,清潔阿嬸既做法唔係鎖電梯喇!咁究竟清潔阿嬸識唔識架?


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言