2008年1月20日星期日

歲半日‧超開心

無料カウンター

今日阿B剛歲半,早上肥阿哥、阿嫂、肥仔和娣婦陪阿B上最後一堂Playgroup,約1點肥仔來電不用返學,吓!原來已係早上十點幾開班了,要係下星期再另選日子,而家佢地去食野。我立即叫醒老公梳洗,然後與他們會合。


 我出門口時再與他們聯絡,佢地係〝千色店~A1〞等位。〝千色店〞內有好多人,好似買野唔駛錢咁。入到去已見阿B大個仔喇!自己食包包,我坐低一陣女仕應就來招乎我地喇!跟住阿B就開始〝聊〞女仕應們玩,邊個女仕應同佢玩阿B的視線就會隨著她走,阿B又會望著誰望住佢跟住又〝聊〞人玩,阿B有時又會偷望、含情默默,又會做出好怕羞的表情望住佢地。後來阿B仲〝聊〞街上途人玩添,當時情境真係笑到我地碌地。


我地係〝千色店〞行街街,肥仔、娣婦都想買件衫比阿B去拜年,肥仔又想買帽&背囊比阿B,我都讚成買背囊,從小訓練佢自己拎下野,因為佢要學下自立。肥仔帽就定左,而背囊要等埋娣婦才決定買邊個,但娣婦推住想訓既阿B週圍行。我地一陣又會去〝吉之島〞行,於是我提去埋〝吉之島〞才決定都不算遲,付款後就向〝吉之島〞出發。



我與肥仔都問左老公同一個問題〝你驚唔驚丫?〞,我地而家去緊〝案發現場〞(驚恐‧爆缸‧見紅),去〝吉之島〞當然會去室外公園玩喇!老公話唔驚你地有咁多人,你地陪佢去玩,我看車和袋。公園又多人又熱,加上阿B又要食奶,所以玩左一陣就離開公園。食完奶阿嫂陪肥阿哥回家眠一眠後,肥阿哥去〝Annual Dinner〞,阿嫂再回來與我地會合。


拜年服飾有套裝、外套和一件頭,但我覺得外套比較好,買大件D都可以,但套裝和一件頭買大件D就比較‧‧‧。



我都買左個〝米奇〞水杯比阿B。我與阿嫂聯絡問〝她吃什麼?〞,我地一陣買回來一齊吃,因為不想她行來行去。



〝吉之島〞的背囊唔靚,所以我地行返出去〝千色店〞買。明天阿B要打歲半針,到時唔知阿B會點呢?


無料カウンター

1 則留言:

  1. 件衫好有皇帝flee呀!個水杯同背囊都ok呀!妳買比大妹個水杯爛左,不過我有新杯比佢,都ok啦!妳好番未呀?記得多D休息呀!
    [版主回覆01/22/2008 02:09:00]我地都覺得似〝皇帝〞衫,個背囊我地放佢D野落去佢都肯孭住去街。
    我仲有D咳喇!不過,痰既色差不多都轉晒透明。咁你好返未丫?你都要休息多D。

    回覆刪除