2008年1月11日星期五

心灰意冷

無料カウンター

其實,我寫Blog都係想與人分享下我生活事,但最重要係我老左後,可以係到搵返可能我會忘記左既記憶,或者有機會的話日後可以與我的仔女和孫兒女分享。但係Yahoo又一次令我失望。


我頭先去完街上網見到個Blog回應冇左都知Yahoo又出事,當我打網誌時儲存時,它不斷咁run,我就禁esc都唔得,唯有係toolsbar禁Blog,再入去睇返之前打既野都係到,我就大安旨意喇!咁就出事。


我打完大一篇網誌已儲存好,之後再入去加slide,〝唔加由自可,一加就把幾火〞,成篇野連slide都冇左。今次真係冇心機再打過,你知我時間都唔多又要再打過,真係唔多想,攪到我仲有一篇要打都唔寫喇!


如果我問〝小編輯〞又係冇了期的等,到我打過一篇佢都未解答到,之前果D到而家都未覆我,我都已經自己打過晒。


天~點解咁架?我以前玩on-line game做維護時就唔比人入,到維護完才可進入。點解唔可以學on-line game咁呢?


還掂我都有D不適,時間又唔夠用,攪到我冇乜心情,留待我心情回復先再寫Blog,我個人比較情緒化,可能明天就寫返又可能會耐D。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言