2008年1月2日星期三

怒、喜慶祝〝拍拖9週年紀念日〞~ 延續篇

無料カウンター


由於尋日時間唔夠所以冇整〝草莓脆餅〞,原本係留待今晚食完飯回來整,但老公今日有少少不適,可能係這幾日都零晨3、4點訓,咪攪成咁囉,所以我回家湊阿B去老公家。老公話今晚回家吃飯,我返到去就對阿婆講,等埋阿B吃埋奶就可以出發。


我又係趁阿B訓左就去開工,今日阿B訓左2個多D,所以時間鬆動好多。這個〝草莓脆餅〞係跟上次換〝名廚‧甜品〞做的,我已將份量減左,但都做左2個蛋糕,一個〝米奇〞慕絲,而另一個係7"蛋糕模。雖然,我地有2個人,但唔可以一個吃一個架,所以我決定去肥阿哥到一齊分享它,跟住聯絡有關人仕,又通知阿婆唔回來吃,今日肥仔公司踢波沒有出席。


之前阿嫂問過〝今晚吃咩?〞,〝烏冬〞最方便快捷又平,但原來昨日佢地先吃過,咁煮咩好呢?我諗到再聯絡你,最後諗到煮昨日煮過又食過既〝銀芽冬菇肉絲炒米粉〞。炒左2大碟全部吃晒,大家都覺得味道不錯,但我覺得不夠汁。



大家係食炒米粉前品嚐左〝草莓脆餅〞,焗完時我吃過它的邊味道好像〝甘大滋〞,我首先切7"蛋糕先,切時覺得好硬,見佢地食既時候要好用力叉開佢,阿嫂就醒好似食〝Pizza〞咁食,我自己吃左一啖,覺得牛油味太濃不太喜歡,但娣婦不覺還說紙包蛋糕比它仲要勁牛油味,剩下的留待肥仔攪掂。



雖然,硬但各人都覺得味道OK,還有一個〝米奇〞型蛋糕留待明天再來吃,我諗這個比7"蛋糕軟,因為沒有7"蛋糕咁金黃。


頭先過到去肥阿哥已玩緊〝Wii〞,阿嫂放工回來又玩左一陣,跟住係我炒米粉時到老公玩,突然聽到好似阿B又玩緊喎!望出去見阿B企係塊板到玩緊,玩到有D〝眼睜睜〞,可能心諗〝攪緊咩丫!〞,玩玩下又走左去喇!


無料カウンター

3 則留言:

  1. 你果個草莓脆餅好正喎!!! 夠哂多生果!!!!
    [版主回覆01/03/2008 22:19:00]蛋糕影相都不是太靚,但比真實的靚好多,可想而知真實有幾靚。吃過蛋糕的人都話好硬,我覺得今次好失敗,有D唔開心。

    回覆刪除
  2. 下次再試過囉!!!! 失敗乃成功之母呀麻!!!  下下整一次就成功, 無咁好彩O既, 哈....我都成日整喎O野!!! 所以習慣哂, 今次唔得咪下次再O黎過囉!!!!  唔係邊度好玩O架~~ 哈..
    [版主回覆01/04/2008 00:41:00]嗯!等我既好消息。

    回覆刪除
  3. 好靚呀個蛋糕,特別係米奇蛋糕,睇到都好想食lu~ 又有好多stawberry,一定好好味啦!
    [版主回覆01/04/2008 00:47:00]個個都話硬,而士多啤梨是酸的,我要下次再努力至得喇!

    回覆刪除