2008年1月6日星期日

心甜行動

無料カウンター


今日都係冇咩特別,我地去左街,但這2日都有樣野令我心甜既事,就係老公居然主動幫我挽手袋,唔係一陣喎!係全日,平時叫佢幫我拎一陣都好似行刑一樣,因為一來我個袋重、二來老公不喜歡幫人挽手袋,結果都係我自己拎返。我都有問過點解會咁?


老公:你凍丫嘛!要將手放入衫袋到。


我:我放入去啫!可以孭住架嘛!


之後我冇再追問,事關咁難得幫我拎喎!再加上這2日D骨痛到我想死,後來連頭都痛埋,所以吃左粒藥,真係唔想郁,所以我都由佢拎。晏晝時,有個朋友來電她將結婚相已放在我的信箱內,一陣回家看看先。


老公一回到家就話要煮麵食,因為頭先7點幾就食飯~太早,好喇!唔該2碗都丫!

無料カウンター

1 則留言:

  1. 真係開心呀,難得自己個身邊人會唔聲唔聲做一D自己估唔到既事,寅係好開心架!我都想自己鍾意既果個人都會好似以前咁逗我開心呀!
    [版主回覆01/08/2008 22:22:00]有時失去未必不是一件好事,可能你會遇到一個比之前更好既人,希望在明天吖嘛!

    回覆刪除