2008年1月23日星期三

追討Manhattan (開始篇)

無料カウンター

尋日被油炸親叫左肥仔請假,所以今日休息一天。我就計劃好寫完尋日篇網誌,再寫埋網誌係之前整過而未發表過食譜,執下屋又執下老公的信件,又整下個〝Notebook〞,因為自星期六發現老公部電腦中左〝木馬〞後,我部〝Notebook〞每次一開機就行 Windows Installer,跟住就彈個Dialog Box話我個Miscrosoft Office XP Professional with Front Page有問題,雖則今天放假,但都好忙。


我寫完網誌,又舖左一篇食譜,部機慢我再重開,橫掂都係就開完機整埋個Windows Installer個問題先,之後再舖埋其他食譜,係我攪緊個問題時,見部機整緊野,我就幫老公執下信先。


唔執都冇事,執就出事,我發現係老公Manhattan月結單內有〝Insurance Premium〞這條數,仲要係上年9月已開始,好明顯係保險喇!但我都打去問下係咩嚟。果真係保險,個CS叫我留電話比佢交比保險部同事3日內回覆我老公,我立即用手提打比老公問,老公從來都冇聽過或應承這份保險,老公好忙問完就掛線,但我等不到3日,我要佢立即轉條線去保險部。


我:我問點解會收保險費?冇人通知過我老公。


女保險CS:話應該有人通知過和有信件通知。


我:肯定冇,因為老公事無大小都會同我講,佢既信全部都係我負責,我冇收過。


女保險CS:咁客人都應該有責任睇下D信,我地有60日。


我立即又用手提打比老公問:「究竟有冇聽過這些電話?」,老公話冇。我同老公講一陣會打比你記住聽電話。


我:我知我都有負任,但D客唔係24小時坐係到睇住D信丫麻?


女保險CS:你比你老公電話我同佢講。


我:我想問可唔可以退返D錢比我?


女保險CS:唔可以,因為保險公司真係保障緊你。


在以上對話內我的語氣和態度都沒有什麼,仍然很禮貌,掛線後,過左一陣老公就來電話會投訴和可以退回2個月的錢,因為60日的問題,老公問女保險CS點解保險公司會有佢資料?女保險CS話退多D錢要問一問高層和反映一下這個問題,會係3日內回覆。接著到女保險CS來電,想我fax回月結單給她方便跟進,因為會比她自己晒一份為快。


我在這次對話期間細看月結單發現上年8月月結單內有〝Credit Shield Service Fee〞與〝Insurance Premium〞的收費一樣就問係咩嚟?女保險CS話〝Credit Shield Service Fee〞近排改名為〝Insurance Premium〞。吓!唔係掛。再睇上年6月都有,但7月就冇,女保險CS解釋可能係冇簽賬,所以冇,但我老公有些繳費係用Manhattan autopay,而且7月有簽賬點會冇,佢都解釋唔到,我明天叫老公fax比你。


掛線後,我再翻看所有月結單發現原來早在2007年1月已開始有〝Credit Shield Service Fee〞這條數,但數目係幾蚊雞。這次對話我的語氣和態度比之前的差,講講下我記起〝Credit Shield Service Fee〞這個terms好耐之前已見過都有諗過打去CS問,不過,我見到〝Credit〞以為係D簽賬或禁錢的額外收費,並且邊有咁多時間等CS聽電話,所以拖拖下冇左件事。


我:我想退回所有錢?之前以為幾個月,但原來2007年1月已有,我都唔知之前仲有冇,每月幾十蚊唔係多,但日積月累就好多架喇!


女保險CS:唔得,因為保險公司~真係保障緊你,而且我地有60日架麻!


我:我想你明日回覆?


女保險CS:唔得,我同你老公講左3日內回覆,而且客人都有負責睇下月結單。


我:老公所有野都係我負責,我剛好今日有時間睇才發現,我都知客人係有責任,但最大責任係你地喎!


女保險CS:我同你老公講左3日內回覆。


我:我要明日,如果老公知道一樣都係要你明日覆。


女保險CS:但我同你老公講左3日內回覆。


我:咁好,你成日話同我老公講左3日內回覆,咁我而家打比佢,叫佢再打比你。


女保險CS:明天覆你同今日覆你既野都係一樣,我晒一份月結單都要2、3日。


我:前排先將2006年的棄掉,我點知2006年、2005年有冇收費,我唔會fax月結單比你,你自己晒一份。


最後,我要求星期六中午12點前回覆。過後老公來電問情況怎樣?我一五一十覆述一次,老公都同女保險CS講從來都冇收過保單,跟住我又唔知女保險CS係咪只晒2007年或全部,老公都同意我再打去問下。


另一個男保險CS只hold左我條線半分鐘就話佢放左工,我只不過遲左5分鐘就放工?係,佢返工時間0900-1730。我覺得佢有D欺騙我的成份,加上他的態度好似唔想做,答野又求其,無心工作的態度令我的態度都不太好。佢問我咩事?咁即係要我由頭講多次,佢幫我check到老公原來由2002年開始比錢。


男保險CS:咁有咩事呢?


我:咁即係要我由頭講多次,你地唔係會入電腦既咩?


男保險CS:你比個卡號碼我?係關於保險refund。


我:係~我簡單講左一次,我想知道佢晒份資料係由幾時至幾時,因為3日內佢覆我得2007年既,咪又要再等,浪費時間。


男保險CS:我睇到佢只是要求晒一份資料冇講幾時至幾時,可能佢係諗住再聯絡你問需要幾時至幾時。


我:原本叫佢明天覆,但佢成日都話3日內覆我老公,我又要求左佢星期六中午12點前回覆,所以佢唔會再打嚟,直到3日內回覆才聯絡,所以你既想法係錯既。


男保險CS:我冇保險牌,所以只可以幫我send e-mail比女保險CS要求由開卡到現在既資料或由幾時至幾既資料。


我:咁由開卡到而家晒一份需時多久?


男保險CS:7日。


我:咁由join這份保險到而家晒一份需時多久?


男保險CS:7日。


我:又係要7日咁耐,咁即係3日內回覆唔到我喇!


男保險CS:我都唔知佢會點做。


我:佢明天係咪返工?


男保險CS:係。


我:佢明天唔會放假架嘛?


男保險CS:佢明天返0800-1730,並且冇放假除非佢請病假。(聽到後即刻幫我查)


我:其實,〝唔好意思〞我都唔想嘈你地,我都知唔關你地事,不過,換轉你係我都一樣,我係你都會好無辜比人鬧。


男保險CS:我都明既。


這些保險CS都係Manhattan的員工,在我講〝唔好意思〞時,這個男保險CS仍然保持冷淡、麻木、敷衍的態度。我覺得男保險CS好似不在乎同僚被罵,好似做〝二五〞咁篤晒同僚的事出來,我都明瞭既他們已做到麻木就好似好多行業一樣。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言