2008年1月31日星期四

一跌歪左~

無料カウンター

我起身見隻腳行得就如常去湊阿B,不過,隻痛腳就比阿B踩左一腳,又比阿B舊玩具〝click〞左一野。


今朝個心〝十五十六〞諗緊去唔去睇跌打好呢?阿媽休息明天要返工、星期六、日跌打師傅休息,如果再拖就冇人陪我去或冇得睇,加上一陣同阿B睇醫生都係要出街,經我細心考慮、分析後得出結果決定去睇。


我等阿B訓左,之後就去洗白白就同阿媽出發,係我地出門口時阿B就醒,我〝拿拿淋〞去開奶,中場休息阿婆就帶阿B去騎樓睇車,我地趁機〝靜雞雞〞閃人。


眼見等候的人不多,但等左半個鐘都未得,阿媽電話響阿婆來電阿B扭計,原本到個婆婆睇,佢聽到阿B扭計就讓我地先,我推卻左幾次,個婆婆話細路扭計好慘,因此接受左佢既好意。


阿媽攪掂到我,每次師傅都會問阿B係邊,今次都唔例外,師傅仲講笑添!


師傅:阿B呢?


我:佢唔舒服係屋企,一陣要同佢睇醫生。


師傅:嘩!你唔止半個阿媽囉!直情成個阿媽囉!醫生都同佢睇。


我:哦!唔係,佢阿媽今日公司食團年飯,平時係佢阿媽同佢睇架。


我向師傅講我尋日整親隻腳,整完肩頸到下半身要訓係到,我好驚~怕痛,未整我就嗌定先,咁又唔係大嗌咁肉酸,好似喊咁聲囉!師傅話歪左,我話腳眼和膝蓋都好似有D野,係丫歪左,而家應該好D,明天我要等阿媽放工後再陪我來覆診。


之後又急急腳回去接阿B去睇醫生,我地等左個半鐘,係等見醫生期間不停係診所外行又要抱住阿B,如果放阿B落地我又追唔到佢,阿媽間中都有抱,後來真係頂唔住就放佢落地,落地一陣阿媽又怕佢撞到,所以用孭帶孭起佢。頭先唔知係咪行得多隻腳開始痛,唔知明天隻腳會唔會腫呢?


睇完醫生,阿媽買左條褲比阿B唔〝arm〞要去換,臨走經過有手套仔賣,所以我買左對比同屋住個細女,一年多前我已買左一對比個大女,我唔會偏心一人一對。我買既時候阿B扭計唔肯跟阿嫲,我都冇睇清楚係影相時才發現對手套可以2用架。


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言