2008年2月1日星期五

豬肉何價?

無料カウンター

阿媽一早申請左尋日放假做節,但係肥阿哥有事改為明天,但明天阿媽要返工,我聽到佢同阿婆講食燒肉和雞,肥阿哥回來吃飯或平時屋企冇餸阿媽有時又係買呢D野,肥阿哥講過唔想食飯盒餸,所以我自動請纓做大廚。


今早回家前買左整春卷既材料,預備一陣炒定D料,明天包就可以省時,我記得前幾日阿婆早上八、九點去豬肉檔已經執緊野收檔,加上天氣凍唔想阿婆又走落街,所以我買多D夠今日屋企用的。嘩!肉檔有好多人丫!豬肉都得返好少,果時係八點二十分到。


明日晏晝我就要回家預備,我已諗好煮咩餸,但炸蝦餅要取消,佢地叫我唔好整,因為我整到腳暫時唔食得,阿媽就改為炸魚柳。我已叫左老豆幫我買D材料,而我自己又買D,一個人拎唔晒,所以要分工,等我回去就可以立即動工。


今日隻腳好過尋日,可能煮料企得多,所以膝頭痛,跟住去師傅到覆診前,係屋企唔覺意大力踩落地整到腳跟痛,下星期還要覆診。


尋日帶阿B搭車睇醫生途中熊貓姐姐來電佢未來奶奶改了這日做節,所以她出席到晚上8點就要走,其他人有事都不能前來,我地都有諗過改今日或明天食,但明天到我要做節,熊貓姐姐問過同屋住如常行進不過當普通聚會,另覓一日為他慶祝生日。


今晚坐車回家途中老公叫我提佢打比同屋住問〝星期日晚上打邊爐唔好?〞,因為近做節出街定會多人食飯,而且天寒地凍,加上不是預期的那麼多人,留在家中打邊爐就最好,當日出席明單:我、老公、高達叔叔、熊貓姐姐(晚上8點走)。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言