2008年2月15日星期五

Pizza Hut~水準下降


阿公和阿婆回鄉,而阿媽今日與公司的同事去團拜唔回來吃,所以尋晚阿媽已來電叫我今晚叫〝Pizza Hut〞。


今晚肥仔公司食開年飯,所以唔返嚟食,咁我等埋娣婦回來先叫,誰不知阿媽仲早過娣婦返,但佢話飽唔駛預佢食野。


我與娣婦上網睇左食咩就諗住順便係網訂,但我地選既餐暫停供應,娣婦就提意散叫。我又打去專線問下~真係暫停,咁順便落order,掛線後阿媽問我有冇用coupon?哎呀!唔記得添~又打多次去。這張coupon係娣婦個同事比佢,係可以用8蚊換購〝秘製雞槌〞一客。


晚餐叫左海鮮闊條麵、意式雞皇飯、肉醬意粉、意式雞肉丸、秘製雞槌、蒜蓉包、意式風情、蘑菇忌廉雞湯,但水準下降連皇版都‧‧‧。


海鮮闊條麵:我唔吃的,娣婦和老公都話OK,但老豆就話好硬又乾,娣婦和老公都話焗過係會咁樣,佢都仍然繼續講。


意式雞皇飯:冇以前咁好食,汁唔夠、飯硬,老豆又唔多喜歡這款話D米收左水,但又好乾喎!


肉醬意粉:這個仍然保持水準。


意式雞肉丸:突然唔想食,冇食。


秘製雞槌:唔多覺有咩特別,唔知點秘製,唔知隻雞係咪係秘魯嚟,所以叫秘製。


蒜蓉包:唔夠蒜蓉和牛油。


意式風情:味道都OK。


蘑菇忌廉雞湯:好味,保持罐頭湯的水準。


回到家老公同我講老豆好似唔多鍾意食〝Pizza Hut〞,因為老豆邊食邊彈,Pizza都未食就話飽,所以我見肉醬意粉冇乜問題就叫老豆食晒餘下的,但阿B就食得好滋味。


其實,Pizza Hut又貴又不是樣樣都好食,而家水準咁樣,再叫都係要〝三思〞。


1 則留言:

  1. 我對Pizza唔多感興趣 ,係一大班人食,我先會去食一件咁多啦
    [版主回覆02/17/2008 11:37:00]我以前都好鍾意架!但而家越嚟越唔好食,所以唔多嗜,有時自己整仲好,又平又可以加自己喜歡的食物~正。

    回覆刪除