2008年2月8日星期五

預兆

無料カウンター

8 February 2008 (年初二)


首先我想講一件事先:


今日出左街半夜12點幾才回到家,老公一直睇電視,而我就寫未完的網誌,我不斷寫下又問下佢訓未?老公話唔眼訓,咁我都見佢對眼仲好精靈。老公想食薯片,我拎比佢又唔想食,又話想食野,我煮麵比佢又話唔想食,佢只是口癢。到左4點我見老公隻眼好攰問佢訓未,佢話差唔多,我就收工。係未訓著時問老公〝你眼訓唔訓?〞老公話我未攪掂,不出一分鐘老公就訓左。


其實,實際老公係唔眼訓?、等我?、邊等眼訓邊等我?真係唔知我只知老公錫我就足夠。



這日係我與老公連續第3日零晨才睡,今朝6點幾先訓,但我12點幾就自動彈起身,今日冇節目我諗住可以將未完的網誌完成,我又諗住整下〝雞批〞比老公食。



老公電話響叫佢聽,老公有少少發脾氣話〝你聽唔得架咩?〞,咁我聽左咪又係叫你起身聽。高達叔叔係舖頭呆左幾日,而家看緊舖一陣唔收舖4點幾走人。佢想約我地和同屋住去〝尖沙咀〞or〝沙田〞既〝玩具反斗城〞睇D野,順便拎埋係舖頭執左D糖比我地和同屋住。〝尖沙咀〞多人,去〝沙田〞喇!等我叫埋肥仔去先,但肥仔要陪娣婦回家拜年。


後來同屋住來電去左大家都識既朋友家拜年,原本我地諗住明天去這個朋友家拜年,個朋友叫我地入去打麻雀,老公話左唔打,不過同屋住話入左去先算。唉!朋友個女剛誕下BB女,咁我咪可以睇BB。



我與老公到達巴士站目送巴士離去,等左好耐先有車。老公話架車好慢,係〝城隧〞前已經比後兩班車追過頭係我地前面,再去到〝大圍火車站〞又見多一架過頭,老公當然週圍張望睇下仲有冇喇!佢見到我地架車後面仲有兩架跟隨。


老公極度不滿,落車後行左去〝啤〞住個司機。這條線有個司機〝渣〞得好慢,每次都會比3架車追到,但呢個比果個還要慢,呢個比5架追到。


老公話這條線班次好密8分鐘開一班,因這條線由總站開出到我這個站中途要行駛一段單程山路,佳因這個司機〝渣〞得慢就頂住後面既車,所以就有這個情況出現。


在遠處見到高達叔叔等緊我地,跟住買埋禮物就上去。高達叔叔話呢包糖要60蚊,而同屋住果包80蚊,雖然係自己舖頭,但全部佢都有比錢。




入到屋見到同屋住、朋友、朋友老公、朋友個女已經耍樂緊,佢地不斷話比我地打,但我地唔想打想行街,當然冇咁講喇!只是一直推卻話〝唔打〞。我入左房睇BB女,但佢訓左。朋友要去整飯比老公和小朋友們食,所以叫左老公幫佢打住先,高達叔叔就企後面睇。


我比左對手套同屋住個細女,跟住我同小朋友玩,然後朋友抱左BB比我抱。佢地打完4圈後,朋友老公要食完飯訓覺,再返工就叫我地打,我話唔打喇!尋晚我地兩公婆同場打到今朝6點,但係老公都係避不過要落場,不過唔緊要喇!大家咁耐冇見,如果我地唔打就要散場,會好掃興。



我覺有D攰就放BB回床仔,但BB唔鍾意,佢地話我上當喇!佢一抱就唔可以放低架!幾經試放最後成功。老公問我打唔打?好,我見老公好似唔多好轉下人好D,我打左1圈就比番老公。朋友從房中抱出喊緊既BB交比我,我見佢不斷重覆訓左一陣又扭,佢地亦見差不多到食奶時間就早少少開奶比我餵。



老公只打左4圈就輸左3百幾蚊,跟住我地落街食飯,但朋友和佢個女都唔去。其實,之前都試過咁樣,搭左架蝸牛巴士又係這條線又係要打麻雀,果次都係輸都係輸左3、4百蚊,下次再係咁就唔打。


我地去左食〝上海〞野,同屋住老婆比左2包糖阿B。這次叫左9款食物,但我味道麻麻,得〝椒鹽排骨〞和〝奶油津白〞好吃。



酸辣湯:唔辣,一般。


擔擔麵:叫比小朋友吃,所以唔知咩味。


鍋貼:一碟4隻,我選擇左唔吃。


高力豆沙:唔好食,與我以前吃過的分別太大。


椒鹽排骨:味道剛好,又唔〝鞋〞。


紅油炒手:唔辣,得甜豉油味,好似吃腸粉。


奶油津白:好有奶油味,好吃。


小籠包、金大班炒飯:一般,沒有什麼特別。


大家吃完飯就散,我地與高達叔叔係同一個地方等車一齊行,而同屋住就行另一邊。行去車站時,高達叔叔話〝打死佢都唔會落場打,因為自己不是他們的敵手,而且佢企係朋友和她的女身後睇到佢地個位既牌摸得好靚,根本落場打就死梗。〞,我地和高達叔叔等車時約了明天再去過〝玩具反斗城〞。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言