2008年2月11日星期一

講野一歲多D~

11 Feruary 2008 (大年初五)



上年12月阿B去荔景〝分科診所及特殊教育服務中心〞做測試後,約左今日1430見醫生。老公、娣婦、高達叔叔放假可以一齊同阿B去,但肥仔要返工。


今日一見阿B就覺得佢好眼訓,就問娣婦〝佢係咪好早起身?〞,娣婦話佢鼻敏感夜晚鼻塞訓得唔好,都係我十點幾叫佢起身,果時佢都未訓夠。



我地去左〝吉野家〞食野,這裡可以容納到阿B,帶住小朋友比方便。阿B坐到呆左又扭下計,我就拎尋日買既〝Elmo〞比佢,見到不知笑得幾開心,自己拎住玩。阿B不時都含情脈脈望住高達叔叔,表情好似望住D女仔咁,又笑得好含蓄又怕羞~好攪笑。阿B自己食野叻左好多,我諗好快就可以放心比佢自己食。



老公與高達叔叔食完飯出去食煙,我同阿B望出窗外講〝呢架巴士、的士、小巴〞突然喊喎!嚇死我唔知咩事?我再望下~哦!原來佢見到高達叔叔係窗外行過回來,之後見到高達叔叔就收聲喇!阿B咁鬼好眼〝新都會~吉野家〞約半個舖位係低於地面,而個窗頂多只睇到對腳,加上佢只見過高達叔叔2次,咁都認得~犀利。


我地比預約時間早到,阿B去到放佢落地時開心到不得了,週圍走又大叫。醫生觀察阿B、溝通、做測驗後問我地擔心D咩?擔心佢講野方面。醫生都話阿B行得都幾好幾穩陣,上落樓梯都好好,做左評分得出阿B係比較遲,手指有D細微既野做唔到,講野得一歲多D,建意比阿B讀一些特別班,係由政府撥一些款項在幼稚園舉辦一些特別班,我聽到大概係咁,因為阿B扭眼訓我陪佢玩冇留意,見完醫生要再等社工講解特別班的資料,整個過程用左2小時有多。


阿B見完醫生後等社工期間,老公就抱左出電梯口哄佢訓,因為阿B好眼訓又打呵欠又卒眼,我有時又出去睇下又哄下佢訓,都唔得又入回去玩,玩左一陣老公又抱回出去再試,今次我聽到宰豬既哭聲持續左一段時間我才出去看看,我問阿B〝抱〞?佢己撲過來,我都未抱好佢已經個頭僕係我肩上訓左。



跟住我地約左同屋住老婆和佢2個女,要行去搭車再轉車點樣郁都唔醒。之後我地又去左〝樂園〞、〝玩具反斗城〞,夜晚仲買左〝元氣〞回去同屋住家吃,阿B玩得好開心。


〝樂園〞內阿B最鍾意就係個〝波波池〞佢伸手入去想拎D波出嚟!攪到自己個額頭紅晒。





欲知後事如何請到:呷醋阿B~


1 則留言:

  1. 如果有多 d小朋友一齊玩, 學o野會快好多. 我朋友個女之前都講o野唔叻, 之後俾佢返o左bb班, 我無見佢一排, 呢幾日見返, 發覺佢講多好多o野. 所以同輩o既影响好大.
    [版主回覆02/13/2008 12:33:00]係丫~醫生都話返左學會好好多,到阿B識講就可能會覺得佢煩~每事問。

    回覆刪除