2008年2月12日星期二

鮑魚~

尋日約左娣婦今日食lunch,時間就今日先約,跟住就回家整回星期日未整既春卷,但估唔到係肥仔打嚟!原來佢訓晏左,所以請左大假。


茶餐廳、公園情況請到:我家有隻小蜜蜂~


我返到屋企第一次間就炒料,炒既時候發覺銀芽有多,所以留返D今晚炒瘦肉,可以諗少樣餸,今次用左上次用剩的春卷皮包左14條。原本留左4條一陣過去肥阿哥到拎回電腦時比佢地食,不過阿媽食左一條,所以得返3條,雖然少都有拎過去。


頭先離開公園我去左買玉子豆腐比阿B做餸,去到冇得買,不過諗起一陣包春卷用唔晒一隻蛋黏口,留起D炒左比阿B做餸,阿B食晒全部蛋又食左好多飯真係乖。



星期日,大伯一家嚟食飯,阿媽煲左〝花膠海參鮑魚湯〞,最後都係出街食,不過有飲湯,但飲唔晒。今日飲埋佢,肥仔飲湯時成日問阿媽切左鮑魚未,平時鮑魚、螺湯我會飲,但唔會吃渣,我見肥仔成日問我飲湯時盛起左一舊自食,肥仔又好似我咁成舊吃,肥仔一見到就話似假牙、下顎,而我就覺得似豬脷、牛脷。


我有個疑問就係同〝唐心風暴〞果D都唔同既?佢地話果D係乾鮑,而呢D係〝急凍〞,阿媽仲話因為要切左D腸出嚟!所以有個叉位係到。



1 則留言:

  1. 樓主,,,你果隻唔係鮑魚丫,,,係智利Locos(螺肉),,,價錢係真正急凍鮑魚的1/6 如果想D湯鮮甜D,,,可以試下用急凍鮑魚,,,一分錢一分貨 小人愚見^^
    [版主回覆08/08/2008 14:41:00]唉~咁樣阿媽攪錯左,唔該晒你,等我又話佢知先!

    回覆刪除