2008年2月4日星期一

癲喪~

無料カウンター


晏晝我與肥仔帶阿B行左去隔離村〝麥麥〞食晏,阿B坐車過去的路程都唔多開心咁,到左扶手電梯時,我企佢前面見到佢望住我笑得好開心。


我地係〝麥麥〞買左3個餐,這次是阿B第二次食〝開心樂園餐〞,每次阿B都可以吃1/3個包,再食少少其他配菜架。


肥仔食完野話要去〝U-Right〞睇下D外套,這間每達肥仔放假我地就會入去逛逛,所以都幾熟架喇!但有一個熟既轉左去另一間舖,來左2個唔熟既。一入去女售貨員已走過來,開聲第一句就問。


女售貨員:你訓醒未?


我:佢今日都冇乜點訓。


女售貨員:你落唔落地地丫?


阿B即刻點頭,我就放佢落地,嘩!阿B好似〝喪屍出籠〞,一邊笑一邊與女售貨員追逐,當然女售貨員玩下停下要做野架嘛!阿B個頭撞到更衣室門個額頭紅左少少,佢都冇喊繼續再喪玩。點解女售貨員會問訓醒未?原因係阿B差不多每次入去都係眼訓,個樣好呆,有時同佢玩都冇反應。


衰豬玩玩下又走左去對面書報攤,我就同佢去坐左2次車,我見佢好眼訓怕佢會撞到,跟住我與阿B一齊去彈波波,一次就有獎~小型碎子包一個,本先比左個綠色,又問我要咩色,我問過冇橙色,咁我就要左個紅色,攤主話阿B真係鍾意紅色喎!係丫,夠鮮色丫嘛!



阿B拎住個獎品衝入去〝U-Right〞,女售貨員抱起佢玩,衰仔開心到大叫大嗌,尤如癲喪一樣。


女售貨員:阿B好輕。


我:係丫~佢二十零磅,佢剛剛病。


女售貨員:又病,次次嚟唔係病、打針、發燒。


阿B上返車唔可以停係一個地方,我就推左佢出去行,行行下記起要去〝日本城〞買張枱墊比阿B,唔駛成日用紙巾咁浪費。見阿B唔多開心,我入去睇揮春可能佢會有興趣,見到有〝Elmo〞揮春,我就拎比阿B睇,初時冇反應,一話係〝Elmo〞即刻坐起身拎,我怕佢整皺就望下仲有冇,發現到有〝Elmo〞立體揮春,我就同佢交換,睇左一陣就去睇墊。我拎左〝史迪仔〞圍裙和手袖比佢睇一D都唔開心,仲扭計,墊都未買就走人。


我返回去睇下得未喇!係廚窗睇到肥仔仲未得,我又再係商場內不停兜圈,間中又望下得未,實在太耐喇!終於我推左阿B入去想交比肥仔,然後自己去〝日本城〞快手買張墊,點知肥仔又差不多得唯有等埋先,肥仔買左2條褲和一件外套,送左張羽絨纖維被。張枱墊有大小2款?肥仔話細張得喇!我又想買張〝Elmo〞揮春,肥仔唔比買,然後踏上歸家路。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言