2008年2月6日星期三

寒冷~年三十 (下篇)

無料カウンター

慾知前事如何請到:寒冷~年三十 (上篇)


我返到屋企娣婦話阿B剛痾左臭臭,見到阿B個樣好眼訓。肥仔來電問我係邊?佢想我買D野食比佢,返到屋企買唔到喇!隔左一陣肥仔又再來電話佢地而家去家樓下的7-11買野食叫我地係7-11等,我執完阿B既玩具出門口,這時才記起要拎暖手包,唯有拆返,我從未用過暖手包架,這個係之前做Temp.時識既同事送比我架,佢知我鍾意〝米奇〞就買了這款比我。我一直都唔捨得用架!但係而家天氣咁凍,唔捨得都要。



我擾攘左咁耐去到唔見人既,唉!惠康未關門喎!我邊行邊聯絡肥仔,剛通老公已話見到肥仔,但唔見阿嫂既?係屋企洗白白中。我想買薯片,望住又好似冇乜好食,近排對薯片冇乜興趣,但為滿足我既購買慾點都要買D架喇!就求其買左一筒,有時都覺得自既有D〝購物狂〞既因子,我地買左點心和零食。



上到去一陣肥阿哥就派利是比我地,我地話唔要,但佢話第一年,咁我地就收左喇!肥話哥話利是冇阿B份架!頭先係屋企老公都話要用得意既利是封封比阿B,我地邊有得意行是封,咁買喎!老公又冇回答我,我都冇再講。


肥阿哥問我地想睇戲定打機?大家都冇所謂,肥阿哥拎左隻PS3戰機game比老公睇下玩唔玩,老公睇完隻碟的圖晝就話唔玩玩左會好暈,跟住肥阿哥就話睇戲,問我地睇咩?我地又係冇意見,於是肥阿哥就幫我地簡左〝變形金剛〞。


開場冇幾耐肥仔就話去整野食,因為佢肚餓和開頭果D佢睇左,佢就問叮定蒸好?我話蒸。一睇就知肥仔平時唔駛做呢D野,佢問我要加幾多水蒸?可能佢覺得麻煩又問我點解唔〝叮〞?〝叮〞咪會好乾囉!我話如果想一次過蒸就用隻碟盛起蒸,同埋話佢知個包裝袋有寫蒸幾耐。肥阿哥見到肥仔蒸野食都笑佢〝唉!你蒸野食丫!〞,我只是影左頭一碟點心,因為我掛住食和套戲好緊張,而見老公難得睇得咁緊張和咁有興趣睇,我服侍埋佢又點話丫!食完我就去洗碗。



肥仔睇睇下問我〝以前做卡通片時,你有冇追架!〞,吓!梗係有喇!我集集都有睇,這套野係我年代架!其實,點會冇睇啫,我有睇咪即係佢有睇,佢有睇咪即係我有睇,電視一齊睇架嘛!肥阿哥眼訓戲未做完已經訓左,不過佢已睇過架喇!


我地睇到2點幾完場,走時落雨,阿嫂借左把傘比我,咁夜唯有搭〝的士〞,行去截〝的士〞時遠處見到有小巴,嗯!真係好喇!唔駛搭〝的士〞。臨走阿嫂問〝我明天幾點回家?〞,我應該11、12點到回到去,因為阿媽返2點。返到屋企老公話〝你唔駛教鬧鐘丫?你又話明天早上去。〞,駛乜丫~你估我訓得好晏咩!


嘩!這套〝變形金剛〞真係直得推介一下,本人覺得相當不錯,老公都睇到好緊張,除戰爭片外,我見老公最有興趣就係呢套,我有時間再會睇多次。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言