2008年2月16日星期六

邊爐〝笑〞鍋~

16 February 2008


欲知前事如何請到:得閒鬆一鬆‧心情更輕鬆


今日發生左好多趣事,好耐未試過由頭笑到尾,大家都開懷大笑~笑不停。


尋日熊貓姐姐約左我地3點去按摩,原本約係目的地等,但我不喜歡搭地鐵就搭車去旺角轉巴士去,而高達叔叔要去旺角拎佢訂左既〝Lego〞,時間差不多就約埋喇!當然唔少得就開心果姐姐,佢有野做自己係目的地等。



我地會合後搭車途中,開心果姐姐來電已身在尖沙咀等我地,熊貓姐姐講地址叫開心果姐姐搵下間舖係邊,個地址係〝地庫〞,老公聽到係旁又話〝地府〞,然後熊貓姐姐笑笑口話〝下面等喇!〞。


突然,我又聽到熊貓姐姐話開心果姐姐早上約左人,晚上又約左人,中間有段時間空檔,剛好我地又去按摩,所以可以用我地來〝攝〞時間,老公話〝攝下~攝下~〞好易病架喎!


我地去到〝新世界〞落左一層後,開心果姐姐來電問〝我地係邊?〞,熊貓姐姐話〝我會帶佢地落嚟架喇!〞,我地預備落一層時老公又唔落佢認為係這層,我在旁話〝老公唔落丫!〞,然後繼續落。


按摩完畢就向熊貓姐姐家進發,我地冇耍樂,因為唔夠人開心果姐姐要去另一聚會。我地去左街市、超市買火鍋材料,並選用左麻辣湯底。



我聞到與台灣吃過的有所不同,不過下星期可能有機會吃〝四川麻辣火鍋〞,因為開心果姐姐從四川買左包麻辣湯包,如果加上油炸鬼會好好味。



高達叔叔用生雞蛋拌食,這隻雞蛋有2隻蛋黃,而我就用左這樽〝齡記〞辣椒做混醬材料。



頭先去超市買野時我順便換左個〝米奇〞環保袋,不過質地好薄,但有鈕可以扣埋。



我又幫熊貓姐姐的貓影相喇!不過好難對焦,所以有好多相都好蒙。影影下見到有樣野好熟口面,呢張餐墊與我買比阿B果張一樣既,熊貓姐姐話〝arm喇〞我都係買比阿B做餐墊咋嘛!



我又見到佢地換左個新厠所大左寬敞左,不過冇門,咪又影下囉!



入去電腦房見到有好得意既薯蛋,係變形金剛造型~幾型仔丫!



係薯仔旁又有真既〝變形金剛~柯柏文〞模型。



這個〝金鼠獻瑞〞係出自〝稻香〞,熊貓姐姐話大年初一去〝稻香〞飲茶係埋單時比左3個佢,但佢唔多想要〝稻香〞員工話每年都有派,熊貓姐姐打開後發現原來有錢架就拎左嚟放係〝存盒〞內。



打完邊爐熊貓姐姐提意食糖水,附近開左間新舖〝聰嫂〞係梁思浩和人(唔記得邊個)一齊開。



我〝楊枝金露〞、老公〝椰果涼粉黑珍珠〞、熊貓姐姐〝椰汁鮮奶芋頭西米露〞這3個都冇什麼特別,而高達叔叔〝薑汁芒果奶昔雙皮奶〞可能係我不喜歡吃薑汁,所以有D怪,佢地覺得冇咩野。



高達叔叔發現店內有幅書法的提字人個名好似係〝劉德華〞,我地大家都應同,但實際就唔知喇!



1 則留言:

  1. 好多野食喎........睇到d西米露,口水都流晒添
    [版主回覆02/18/2008 07:23:00]芋頭好香架!果到D糖水適合不吃太甜人仕。

    回覆刪除