2008年2月14日星期四

〝乞嚏大魔王〞過情人節


今日〝情人節〞緊係陪情人喇!由於娣婦放緊最後一日假,可以唔回家湊阿B。上星期老公都有講過想問肥阿哥出讓2塊〝肉眼扒〞係〝情人節〞食,不過佢話都係唔好喇!唔係咁好意思。


尋日我問過老公想食乜?老公想食平D,因為新年果個星期已經用左好多錢,老公諗左一陣提意煮意粉,而我就諗住〝靜雞雞〞整老公最鍾意食既雞批。


尋晚半夜頭已經痛,今朝預備、執好老公出門口既野,然後叫老公起身返工叫極都唔起,最後我話佢知我頭痛先起身,頭痛訓下醒下十點幾都係痛就起身食粒長效。我諗住上晝買野,但訓到咁晏再食埋個杯麵又到人地lunch,所以過左lunch time先,好在咋唔係就唔知點算,因為之後肥阿哥2點幾來電有好野食。


肥阿哥問我係邊?又問我要唔要2塊〝肉眼扒〞?佢而家係屋企等緊送電視來,我叫老公放工去拎,咁你溶唔切雪,幫你溶定先喇!我前日去拎電腦先壞左電視,咁快手就買左新。


之後我就落街買野,入到〝惠康〞行左2步就暈一暈、跌一跌,之後去左街市買番茄,但全街市都係未熟橙番茄,所以冇買。回到家只係換衫過程已打左十幾個乞嚏,攪到眼水都流,之後仍然不停打,而鼻水流到不受控制,之前醫生講過我鼻膜薄係會咁樣。頭仍痛,我記起Grace話痛食朱古力應該可以舒緩一下,最好係黑朱古力,我食左普通朱古力就繼續整野,都忘了幾時開始頭冇痛。


老公上到去都冇入去一來個廳全地都擺滿野、二來冇落簾,佢要將D線再跟過頭都大埋,好趕咁比左包野老公講埋要溶晒雪煎先好食,唔好用水浸就〝拜拜〞,唔掛得知之前講埋密碼我知喇!



老公頭先唔覺意比2塊扒〝哼〞到隻腳,佢話硬過舊石頭,由於未溶老公回來就即訓。這2塊肉眼扒由晏晝溶到晚上十點幾先得,中途我有煲下水令室溫上升。我叫老公起身洗白白時就醃扒,其實扒靚唔駛醃~原汁原味,但唔知點解醃左,不過我都係醃好淡怕搶左佢本身既味,頭先無聊用左朱古力砌左個心形送比老公。



2 則留言:

  1. 多謝你來訪我既blog
    哈哈.........同你標題寫既 "不 擅於寫作的我" ,好貼切呀 ,有d我係要重組句字先明 ,不過寫得多自然掂架啦......
    我都同你一樣,係唔識寫blog架.....諗到頭都大先寫到一篇野出o黎
    呀~~~~利用多d標點符號會好d架
    [版主回覆02/16/2008 02:03:00]多謝你的提點,我會努力!

    回覆刪除
  2. 塊扒都幾大塊喎!!!!   唔怪得知你要溶咁耐雪先至溶, 我平時都係七點幾食飯, 如果到等到咁晏先有得食, 哈....我諗我餓到暈O左呀.
    鼻敏感真係好辛苦, 雖然我無, 但我身邊都有好多人有咁O既問題, 鼻水係咁流...真係好唔舒服.
    希望你08年身體更健康, 唔好再頭痛同少 D 整損手腳, 平平安安!!
    [版主回覆02/16/2008 02:06:00]哈~哈~最〝arm〞聽就係〝整損手腳〞,我成日都係舊傷未好,新傷就嚟!希望自己唔好再咁〝倫俊〞喇!

    回覆刪除