2008年2月2日星期六

快、慢?~2008團年飯

無料カウンター


昨日我講左下午1、2點就回到家製作團年飯的餸菜,咁老公又話要去〝惠康〞入貨,因為星期六、日買滿3百蚊有雙陪印花,但入貨前就要去食野先,所以我都問定老公幾點叫佢起身?12點幾叫我喇!


今日12點半叫老公都唔肯起身,要比多15分鐘佢,老公老是這樣,咪又係唔肯起,足知攪到約2點才去食野,食完野去入貨,入完貨回去放低就立即去買餸。


頭先係街上的菜檔買青、紅、黃椒時,由於落雨要拎傘又要比錢、條路又窄,係我身後有個人行過把傘〝啄〞左我幾次,我讓佢行攪到我銀包都跌埋,好在冇比人拎到,當時好鬼狼狽。老公係我身後4尺避雨和拎住餸,老公見到個人冇心,因為我頭上有簷逢阻住左、路又窄、大家都拎住傘~冇心既。


我4點幾才回到家,我開門阿婆就話我嚇死佢,咩事呢?阿婆話我講左1、2點來整餸,又打過去老公家冇人聽,阿婆以為我有事,我冇事~老公唔肯起身啫。我立即去整餸,但唔見魚柳,原來阿媽冇叫阿婆拎出來,我即刻叫老公拎出嚟溶雪,過左一陣阿媽放工回來,阿媽知道後就決定唔整。


阿媽擾攘左一陣就去〝惠康〞入貨,因為有雙陪印花,老公陪阿媽去拎野和計數。佢地落左街後,細舅母由鄉下來左明天陪阿公、阿婆回鄉,因為明天其中一個表哥〝渣〞車去深圳接佢地,其實,細舅父前幾日來電叫佢地唔好返,仲話上邊冚2張棉被都頂唔住,但應該係阿公想返,所以冇計。


肥仔身在肥阿哥家來電問幾點有得吃?老公問係咪開盤口丫?當時已6點幾。我叫老公幫手洗野,但阿婆話我點解叫老公洗?阿婆叫老公停手,老公緊係唔會喇!我見D餸已炸好,還欠炸多次和炒幾炒上碟,所以就去洗白白,之後再繼續。


終於8點15分就完成~開飯喇!今餐煮左7〝麥〞半米加少少冷飯,但都不是太夠食。我煮左4個小時覺得對我既紀錄來講算快,但老公覺得慢,老公我都盡力煮快D架喇!你都唔讚我,我有D唔開心丫!



非洲雞、春卷、生炒骨、香煎玉子豆腐、清炒紹菜、XO醬炒紹菜,還有阿媽外買海浙醺蹄、齋,仲有湯(唔記得湯名)。



〝豉油雞〞阿公一見到就笑話隻雞咁黑既,肥阿哥話係〝非洲雞〞。這次既汁好鹹,老公話雞肉冇味,上次比今次好。



〝春卷〞一向都好受歡迎,因為大家愛食,全部售罄~



〝玉子豆腐〞係阿婆、娣婦、阿B愛吃,正因阿B喜歡,我專登唔上粉和微煎,但凍左剩返好多,阿婆都話好食,吃剩的留返明天再吃。今次肥仔都讚煎得靚。



〝生炒骨〞阿公好鍾意食架!每次我都係用〝李錦記~酸甜醬〞做汁好方便,因為家中的生粉不夠,上粉用左澄麵,記得上網睇過用澄麵會脆D。


〝XO醬炒紹菜〞、〝清炒紹菜〞諗唔到煮咩菜,是但買左紹菜,不過菜真係貴左多。



〝齋〞、〝海淅醺蹄〞係阿媽買回來的。


無料カウンター

2 則留言:

  1. 好豐富咁喎...
    [版主回覆02/04/2008 07:28:00]係丫~個個都食得好開心!

    回覆刪除
  2. 真係好多餸喎!!! 生炒骨同春卷我都好鍾意食O架!!!
    [版主回覆02/04/2008 07:30:00]我好少食生炒骨,但我好鍾意食春卷架!平時會食剩餸,果晚差唔不都食晒,食得開心、煮得開心!

    回覆刪除