2008年2月17日星期日

史上大食仔~

今日要去〝粉嶺〞朋友家拜年兼耍樂,起身感覺真的比平時好好多,可能尋日按摩起作用。


我係屋企已同老公講左一陣佢幫我打住先,因為我還未寫好尋日的網誌。我約3點到達,佢地比我還早11點半已開始耍樂,因為其中一個朋友4點到要去另一個地方,咁我可以開工寫Blog,而老公可以睇報紙。每次老公去到我這班朋友的家指定動作就係睇報紙、訓覺、間中〝攝〞場耍樂下,可能這班朋友耍樂比平時細一半,所以佢放心比我打。


老公一見到大食仔就話佢肥左,但我唔多覺,而其他朋友都覺佢肥左,大食媽就話佢塊面瘦左、身肥左。朋友們都問我係咪好忙?好似有好多野整咁喎!因為我係書房好專心寫Blog埋頭苦幹。


我起身去〝殊殊〞都見到老公係廳睇報紙,之後就係梳化訓左,有時大食仔(朋友個仔)都會入嚟同我講下野和玩,佢仲有拎張〝一億円〞嚟比我食添。這張〝一億円〞係其中一個朋友係日本買回來,平時係切好一條條幼身,而質地〝靭靭地〞,這塊係一片過要用手撕。



約4點其中一個朋友要走,我叫老公幫我打又唔肯要訓覺,咁我就接手打,後來老公落街買野食。我打打下頭暈眼花頭又痛,有糊都唔識食,老公回來我就叫佢比粒長效我吃。


大食仔想食蛋糕,但佢地話佢已經食左好多野唔准佢食,多番嘗試大食仔成功食左。頭先係書房努力緊時聽到大食仔係佢自己個袋逐少逐少拎野出嚟食,我聽到有2款仲要係一粒粒既,叫佢請我食又唔肯喎!後來有個朋友又想食野大食仔就跟個朋友落街買小吃,回來後大食仔又繼續食,他還有吃〝存盒〞內的東西。


我地未落街食飯前,成功氹到大食仔上磅,全屋最瘦係女屋主和老公約100-106磅,大食仔居然仲重過佢地有11X磅,佢只不過係小學生,還有一樣驚人事,我地落街食飯,每人接過碗飯都未入口,大食仔拎住碗飯同大食媽講〝唔夠食〞,吓!唔係掛,未食就唔夠食,咁犀利。



大食仔真係好大食架!佢既食量仲勁過一個大人,食自助餐一定唔會〝洩〞,每次見親佢都係不停咁食野,食完這樣又食那樣,我地個個人都叫佢唔好再食,因為佢須要減肥,我地都覺得佢好似〝鄭則士〞。


我見大食仔咁食得,曾經問過大食媽〝點樣可以令到小朋友食野?〞,答案估都估唔到,大食媽從來只是拎住滕條叫佢唔好食,即係大食仔天生係咁架喇!


1 則留言:

  1. 又真係好大食喎.....未食已經話唔夠
    [版主回覆02/19/2008 01:05:00]係丫~聽到都嚇親。

    回覆刪除