2008年2月11日星期一

呷醋阿B~

11 February 2008 (大年初五)


欲知前事如何請看:講野一歲多D~


〝元氣〞的〝他他牛〞、〝赤海蝦〞好味。




今日我和娣婦與阿B入去見醫生,老公和高達叔叔在外等,佢地等到〝牛〞左,繼而訓左。頭先見完醫生唔見左佢地,打比老公睇下係邊,老公就同我失蹤既原因。


頭先有個〝超級百厭星〞到,佢一到老公就醒,但高達叔叔仍然訓緊。老公見到個〝百厭星〞推住好大架既車,有埋車頂、門果隻膠車,推推下停低左幾秒後突然加油撞向睡夢中既高達叔叔到~成個醒晒,跟住佢地就落左去食煙喇!



原本諗住叫肥仔請佢食飯,因為要等咁耐唔好意思,點知佢唔出嚟!咁冇法喇!之後約左同屋住老婆和佢2個女行〝沙田~新城市〞,落車後放阿B回車就醒左,都訓左差不多一小時。行緊去既時候娣婦話阿B未食奶,大家都忘記左添!我地集合後就要搵地方開奶比阿B,我地簡去左〝大快活〞,老公諗住食茶餐。



沿途我拖細妹(同屋住細女),我見佢有D眼訓問佢係咪?係,咁我抱佢訓。到〝大快活〞門口見阿B扭計,老公話佢見你抱住細妹即刻手指指又扭計添丫!我地坐左8個位,點知太晏過左鐘冇茶餐,我留下陪娣婦,佢地出去搵有冇唔係晚餐既野食。阿B中場休息時就離開,唔見晒人原來去左隔離商場〝麥麥〞,但阿B件外套係佢地到出去會凍死,所以老公拎回外套,但不用打比我就知我身在何方,因為阿B落地行又大叫。



我地入到〝麥麥〞阿B猛望住人D野食,我比佢食埋剩下的奶,不過都食剩2安,跟住見到高達叔叔D野食就伸手去拎喇!阿B都食左D包和薯條。跟住就去〝樂園〞,頭先阿B都係身自己行過嚟架,而家唔肯行係都要抱,我抱下又放佢落地試左好多次都唔成功。


我地由〝麥麥〞行去〝樂園〞,後來我〝夾硬〞放佢企係到,佢喊到拆天,老公仲話阿B好似〝驅魔人〞咁,個衰豬跌倒趴係地又唔起身直至有人扶佢先起,唯有再抱過。經過條走廊有好多扭蛋機,初初唔肯落地,後來見到就肯,行左2步到又喊要抱,咁再行遠少少再放佢落地,嘩!落地後簡直好似癲左一樣。



我地由〝樂園〞行去〝玩具反斗城〞,阿B玩到唔捨得走,之後老公提意去〝西田〞買壽司去同屋住家吃,但幾乎比人搶購一空,我地轉移買〝元氣〞外賣回去。當時我抱住阿B,而細妹要我拖住佢,所以娣婦話抱阿B,阿B唔肯寧轉面。



阿B經過〝Body Shop〞櫃台見到女售貨員立即〝含羞搭搭〞望住人,等外賣時見到〝至Fit姐姐〞和佢老公,佢地仲比左封利是阿B添!阿B好叻仔自己食左一客蛋壽司,記起阿B今日未痾臭臭,我就話〝阿B你今日好似未痾臭臭喎!〞,話口未完它公就聞到佢痾左,阿B好鍾意與同屋住隻狗玩。


我地預備走時同屋住就回來,阿B見到好開心,因為阿B好鍾意同佢玩,玩到〝卡~卡~〞笑唔停,走時已11點幾。


沒有留言:

發佈留言