2008年2月7日星期四

哎唷!擺Pose~

無料カウンター

7 February 2008 (大年初一)



我、老公、肥仔、娣婦帶阿B去隔離村食早餐+午餐,阿B係商場週圍走又大叫好開心。肥仔、娣婦係日本城睇緊野,我與老公就帶阿B週圍行下,經過〝U-Right〞門口見到相熟既女售貨員諗住打個招呼,點知就比人〝虜走〞左。


返到屋企3點幾就開奶比阿B等佢吃完訓,明明差唔多訓著架喇!阿B無端端彈起身玩,跟住肥仔都有同佢訓都係唔得,再玩多一陣我就試下陪佢再訓,又到差不多訓著,肥阿哥和阿嫂就返來喇!衰仔一聽到開門就立即起身走去睇~醒晒!佢間中都有〝囡下~囡下~〞想訓,跟住又走去玩。終於,攪到差唔多6點才訓著。



我地夜晚開飯阿B都未醒,一到盛飯阿B就彈起身醒左。肥阿哥用佢部專業相機捕捉左好多阿B得意既相添丫!我地見到佢睇到肥阿哥影佢時,佢好似識擺pose咁,平時見到普通相機就走左去架喇!



無料カウンター


沒有留言:

發佈留言