2008年2月21日星期四

大力士又起〝樓〞~

阿B乖左2日又開始曳,點解會咁講呢?佢一向都曳架喇!咔~咔~


阿B係星期一、二都好乖早上十、十一點就訓,跟全晏晝或傍晚又再訓多次,
抖足精神你話幾好呢!


這2日都係訓一次,仲要係早上已眼訓攪攪振到晏晝先訓,阿B你快D訓喇!
唔係好易出事架喇!


早上十一點幾都唔訓就餵粥,你睇下佢一見到碗粥而未有得食個樣幾肉緊。



睇下佢眼訓到振,都唔知講咩好喇!
食完粥、食橙再洗白白咁每做一樣野就有比佢抖一抖既,之後再玩一陣就訓左。



由於房處係全屋村做緊維修好嘈,所以阿B訓左2個鐘都唔夠就被嘈醒左,
醒左之後有D黏身和扭計,因為未訓夠。


阿B見到個〝新年煎堆〞玩玩下就一啖咬落去,知道食唔到就拎去比阿婆開比佢食。



阿B~你打電話比邊個丫!你個電話都未駁線。



阿B唔知係咪悶得滯,阿B要變身做〝大力士〞好似D空姐拖喼咁拖我個袋,佢係地下拖嚟拖去。我個袋一向公認係〝重〞,佢咁都拖得郁。



頭先被嘈醒左,到五、六點時我陪佢訓都唔訓,但我好攰訓左,衰豬就起勢咁騷擾我,最後我都係輸左,我望住佢玩我,玩玩下佢自己個頭撞左落餐枱邊,幾秒後就喊,喊喊下又睇電視,睇完又喊,咁即係扮野喇!之後又繼續玩。


之後阿婆話阿B起左個〝樓〞,我望下真係咁勁架!仲以為佢扮野添!你話佢幾奀頑丫!,但個〝樓〞比上次被我唔小心張櫈整到細,今次剪左頭髮就睇得好清楚。



阿媽見佢又唔訓又餵粥喇!又係見到碗粥大得食個樣幾衰,食食下唔知係咪D粥熱吐返出來,之後又用手蓋住個嘴,要同佢講粥凍左先拎開隻手。



跟住新聞播緊〝陳冠希〞就不雅照片澄清開記者會,
阿媽就同阿B講〝呢個哥哥曳曳丫!〞,
阿B就立即用手做〝唔好~〞既動作,阿B你又識?



夜晚阿B又再次做〝大力士〞用2隻手拎起左支油行左幾步,不過,可能頂唔住最後掉在落地,好在冇整到隻腳仔咋!



2 則留言:

  1. 佢個頭夠硬....無有怕 .........
    [版主回覆02/22/2008 13:44:00]佢個頭而家〝三尖八角〞,好在佢整到都唔係喊好耐,唔係就有排氹。

    回覆刪除
  2. 層樓真係幾高喎!!! 可能少o左 d 頭髮做避震, 一撞到就好應. 不過細路仔係咁o架啦, 有邊個無撞過跌過呀.  不過大人見到就肉痛d.  細路哥都唔當乜o野一回事, 呢頭撞完果頭又去玩過!!!!真係吹漲!!  
     
    [版主回覆02/22/2008 23:02:00]真係睇到都心痛,但佢又好快冇野~真係唔知講咩好!

    回覆刪除