2008年2月27日星期三

雞脾

阿B約1點訓左,但係訓唔夠半個鐘就被房署維修工程嘈醒左,之後自己係到狂笑。大約5點幾阿B用架〝法拉利〞掉落自己隻腳喊到出唔到聲,由於我係廚房整緊野,老豆話番我知架車跌落地冇聲應該都食得好應下。



阿B喊完就訓左,所以都冇帶佢過肥阿哥到,
後來老公幫我回家拎阿媽煲既〝竹庶水〞,我就叫佢順手帶埋阿B來。
佢個眼肚與黎明有得揮,而黑眼圈與熊貓有得比,不論訓得足夠與否都是這樣。



初初娣婦幫阿B拎住個碗,後來佢自己係到密密食。




食食下阿B高舉水杯與我地飲勝添!



肥阿哥食完炒烏冬都未夠飽再叫阿嫂〝叮〞隻雞脾比佢食,
阿B一見到立即口水流,目不轉睛咁望到隻雞脾實一實。



阿B想要肥阿哥又唔比,到肥阿哥比佢時佢又唔要,但係佢有陰陰嘴咁笑,
而且視線冇離開過隻雞脾。


肥阿哥食剩少少比阿B食,佢自己拎住食得好開心丫!
這次係阿B第一次自己食雞脾,不過我地平時都好少比佢食。




肥阿哥食完緊係飲汽水架喇!衰豬見到就〝笑騎騎〞,我地唔比佢飲,
佢見到老公飲又望住,最後都係肥阿哥比左佢飲,阿B真係好吃完雞脾又飲汽水,
人生如此〝乎復何求〞呢!




吃完晚餐一齊睇阿B短片,阿B仲黏住肥阿哥幾Sweet~有D係我之前錄既,而有D係今日晏晝時老公和肥阿哥與阿B講電話的片段,個個睇到都笑到碌地,
由其是睇阿B唱國歌,一唱〝起來〞阿B就立即起身,幾愛國丫~



睇完短片後阿B又攪事,一手執住肥阿哥隻拖鞋、一腳就著住另一隻。



相片偏黃色係肥阿哥影,因為佢冇用閃光燈,有D仲係用連環快拍影既,
所以捕捉到好多得意表情。


2 則留言:

  1. 俾o野到隻腳真係好好好痛o架. 唔好話阿B啦, 真算大人都痛到震啦. 難怪佢喊得咁勁.
    你阿哥個相機影 D相都幾靚喎~~
    [版主回覆02/28/2008 23:48:00]係丫~我知道就立即抱佢。肥阿哥部相機係手動數碼,所以靚過我部自動數碼,佢部相機捕捉得好D。

    回覆刪除
  2. 哇~~~佢喊得好淒涼.......等aunt呵番 ........
    [版主回覆03/01/2008 08:34:00]多謝aunt!

    回覆刪除