2008年2月8日星期五

肥瘦大盜

無料カウンター

7  February 2008 (大年初一)


今早約8點就起左身,好努力寫埋未完的網誌,因為今日全日都冇時間寫。我11點就叫老公起身,但係佢賴床,我都知佢好攰就比佢訓多陣,過多半個鐘都係咁,又要趕回家唔係阿媽返左工就見唔到,再加上我餓左好耐,我有食餅都好肚餓,我就開始有D發老脾話〝係咪想我同你開年丫?〞,再〝典〞多一陣才起身。


落到街,嘩!條街好凍丫!11點幾就回到家,老豆同阿媽預備去飲茶,而我地一陣就會去食野。我拎利是比老公比阿B,老公就叫阿B〝請請〞,阿B唔肯喎!咁佢地叫我試下,哈哈!阿B同我請請。上年阿B已經唔肯拎老公比既利是,但我比佢就拎。


肥仔話去食野,但係又唔去沖涼喎!我同老公講好肚餓不如我地落去搵位食住等喇!但老公話問下肥仔大約幾時攪掂,肥仔話而家去沖涼約半個鐘,咁樣就等多一陣喇!在等既途中我對娣婦講〝阿B好似唔係好唔記得我〞,娣婦話唔係,但我話老公前2日都問過我〝阿B會唔會唔記得你架?你放咁耐假。〞,係架~小朋友好快會唔記得。過左一陣阿B痾左臭臭,我就幫阿B換埋片,等多一陣就出發。


我地一心諗住樓下茶餐廳會開,落到去失望,唯有去隔離村食,咁食乜好呢?娣婦、老公都不喜歡吃〝麥麥〞,而另一間茶餐廳又冇開,娣婦想去飲茶,但上次吃過呢度呢間唔好食,得番一個選擇〝銀龍茶餐廳〞,老公非常讚誠去,但我寧願去飲茶都唔多去〝銀龍〞,因為我食過3次又貴又唔好食。


入到去冇乜套餐又要加10%,我地望住個餐牌好耐,幾經艱苦才決定到食乜,老公想叫〝牛腩牛肚河〞,但係我記得食過唔好食,後來改了〝牛丸牛肚河〞,但娣婦仍然叫〝牛腩河〞,因為阿B扭計肥仔就抱左佢出去,後來肥仔入嚟叫埋老公出去。


我諗住打電話叫佢地入嚟食野,未打佢地就入嚟,阿B見到就即刻要食,我諗佢可能肚餓扭計。娣婦都話D牛腩唔好食,肥仔抱住阿B我就餵,但食阿B左少少就唔食,娣婦食完就同阿B出去玩。我地係商場內的情況可到:哎唷!擺Pose~


我地回到家阿B眼訓唔訓,而老公眼訓就走左上床預備訓,大約4點幾肥阿哥和阿嫂回來了,肥阿哥比阿B既利是封係〝阿Pooh〞好得意架!要佢叫〝伯伯〞~冇講,但叫佢請請就肯,老公見到即刻話〝都話用個得意D既利是封架喇!〞,我都話冇問你買唔買你又冇反應喎!


肥仔係肥阿哥到拎左D戲睇,但部DVD機唔知點解睇唔到,部機和碟都係正版嚟架!肥阿哥拆開部機整下又用消毒藥水抺下裡面就睇到。肥仔又係未開場已嗌煎蘿蔔糕,見有人捧我場梗係去煎喇!唔知點解底糕表面皺皮,大家都覺味道稍甜,我可以接受,肥仔都話佢冇問題。



上星期肥仔已經講過今日想打麻雀,但係屋企今晚要拜神老豆唔打得,實際情況係點我唔知,佢地傾既時候我整緊野,我只知食完飯去肥阿哥邊打,但娣婦和阿B就唔過去。


過到去肥阿哥頭痛唔打,肥仔就叫老公打,老公要睇埋〝秀才愛上兵〞先,在等期間肥仔係冰霜拎左尋日買既〝芒果條〞出嚟吃,阿嫂唔吃這些東西,而老公怕酸唔食,所以我地每人有2條,我地一D都唔覺酸喎!我就比少少老公試,見到佢個樣和手腳都飛起晒就知個答案。



我地打麻雀,而肥阿哥睇碟,我地打完4圈中場休息阿嫂去煎蘿蔔糕做宵夜,吃完再打多4圈,但打完8圈是零晨4點幾,我見未有小巴就提意打時間制,最後一共打左8圈半,結果我地2公婆贏左佢地,不過都係贏百幾蚊啫,比平時打細一半。


其實,我地都唔知小巴有未,但見有巴士就上,雖然,要行多D路好過等唔知有冇既小巴。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言