2008年2月28日星期四

清淡


尋日諗住阿媽今日放假我可以休息,不過阿媽早上要陪阿公去覆診。


今日起身個人好攰、肩、頸、頭都痛,但應承左湊阿B唯有撐住先,等晏晝先回老公家,所以今日都冇同阿B落街。我肚餓夾硬食左件〝自家製蛋治〞,但食食下想嘔,等到阿婆落街回來,我吃左粒〝長效〞見阿B眼訓就入房一齊訓,但佢係到〝依依~哦哦~〞唔訓,於是我地就出廳我自己訓。


阿B一見到我訓就叫又走來拍我,半夢半醒間聽到老豆叫阿B唔好攪這樣、那樣又話阿B曳,咁我就間中望下阿B睇下咩事,有時就起身抱下佢,終於等到阿媽回來。


阿媽餵阿B食粥和洗白白,跟住到我地食午飯阿B又要食。阿B拎住架〝法拉利〞跌落地可能夾到手指所以喊,喊完就訓,我都同佢一齊訓左一陣。


今晚晚餐吃粥,我與老公吃粥都會用〝辣椒蘿蔔〞、〝酸甜芥菜〞送粥,所以回去前去左〝惠康〞買。


原本諗住回去寫埋尋日未完的Blog,之後可以睡一睡,但因我分別與2個朋友傾電話,所以都冇休息過,只是完成左尋日的Blog。


以我經驗我諗我係〝腸胃炎〞,尋日已發覺個肚好脹到而家都未退,今日又作嘔和間中痾,我成個人好攰眼都撐唔大和肩頸痛到要死,我要去睡希望訓醒會好D,但如果明天都係咁我就會去睇醫生。


2 則留言:

  1. 保重呀~~~快去睇醫生啦!!!!
    [版主回覆02/29/2008 07:22:00]我都想,但係‧‧‧

    回覆刪除
  2. 小心身體呀~呢輪好多人病呀!
    [版主回覆03/01/2008 08:38:00]今次病原頭不是〝天氣〞,而是〝自己〞,我要學怎樣去自我放鬆才能康復。

    回覆刪除