2008年2月22日星期五

發牢騷


今日阿媽踏入假期第3日,之前因家中有事我要回去湊阿B,今日她沒事做我可以休假一天。


今朝我幫老公打點好一切,之後叫老公起身,然後我再回去睡,因為我太疲倦睡到十點幾,再賴床半個鐘才起身。


我起身做回想做好耐而未做的事,又研究一下部MP4如何使用,因為尋日老公話我知同事不要喇!因為這部機太麻煩,其實,我都沒想過賣,賣又不是賣到好多錢。今日預期做的事還欠掃地和拖地未做,唯有留待明天。


今日老公出奇地比平時早放工,這都要多得他的日本同事~麻煩人,他提問了不是他工作範圍的事,令他們感到煩厭,為了回避他各人都準時放工。


老公回來就立即對我發牢騷,他說出今日的不滿,繼而帶出其他問題。每當老公要洗白白、落街買晚餐、總之要離開一陣做其他事中斷了,但回來時都他仍會繼續再講,這表示他真是很不開心。


這些事老公之前都有對我說過,雖然如此我仍很留心聽他的每一句,亦都會與他分析,我不會因老公不開心,而講佢喜歡聽的東西,對就是對、錯就是錯絕不會偏幫。


老公足足講左幾個小時,我覺得這是死症沒有解決的方法,唯一的解決方法就是公司和人的做事方式改變。


今晚我的晚餐是〝肯得基〞,而老公熱氣不想吃,所以煮麵和買了小吃做餸。明天沒有地方去老公提意去肥阿哥到打機,但問佢想打什麼?佢又話唔知,不過唔緊要喇通知肥阿哥一聲先,肥阿哥話肥仔明天要返工,我致電回家問娣婦一齊去肥阿哥到,但她未回來,肥仔話娣婦明天要回娘家吃飯,但肥仔放工會與我地會合。


2 則留言:

  1. 能夠遇到 D 好O既同事係一個福份, 不過多數都會有 D 麻煩人出現, 好難避免, 你老公同佢講咁多個鐘, 可想而知佢係幾興, 不過做O野係咁O架啦!!!!  做好自己本份最緊要!!!
    [版主回覆02/23/2008 23:28:00]係丫~尋晚佢同我講完見佢個人都鬆D,間中比佢發洩下個人都冇咁辛苦。

    回覆刪除
  2. 好想吃........你父母一定大飽口福
    [版主回覆03/20/2008 14:05:00]都唔係既,大家輪流煮下咁喇!

    回覆刪除