2008年2月25日星期一

Tropicana純品樂

我未回家前已買左麵包比阿B,因為屋企樓下麵包質地比較硬,
但我地去買既時候都仲暖。


雖然我買左麵包,但我冇偷懶有同佢落街架!我順便去7-11交錢電話費,不過佢又開始眼訓。我去到7-11個收銀問我買唔買〝Tropicana純品樂〞果汁只需$5,我問阿B飲唔飲?又唔應我,但個收銀話蘋果對小朋友好,咁我就要左一支。



之前阿B行左一段路跟住唔肯行,我就同佢講〝飲唔飲蘋果汁丫?飲就行去坐坐喇!〞,佢起勢咁點頭跟住走去拍張櫈,飲完又行下,行左一陣自己又走去拍張櫈再飲過,行多一陣就同佢去左睇車,睇左半個鐘車後就回家。


今日吃粥有新花樣,上星期阿媽拎左個紙箱返嚟執野,
而家就變左阿B食粥既新位置,阿媽餵粥、舅母坐旁、阿B坐係箱內就邊玩邊吃粥。


阿B自己倒水,嘩!你咁倒好危險架~好在個樽冇水啫!


我見阿B識識地開樽蓋,但我地從冇教過,原來係舅母教既,舅母都好鍾意阿B架!

後來比佢發現紙箱有個窿,佢就將個蓋從個窿拋出去。


玩玩下又比個樽我,你比個樽我做乜喳!我唔得閒又要影相又要錄短片。


眼訓食完粥就扭計,睇下佢個衰樣,之後洗埋白白先比佢訓。


小朋友緊係食完又訓完又玩喇!佢見到位金沙知道食得就拎左,
仲拆開左少少,但又食唔到,所以放棄左。


某年〝蘋果〞加錢換書和這2支野關於聖誕節,
其實,我叫老公換書時都唔知有呢2支野。我見冇用就比阿B玩下,佢好鍾意喎!


我諗阿B以為係梳,你睇佢當梳用,不停咁梳。


娣婦放工去左入貨回來,阿B見到立即拎住拖嚟拖去,乜你又要飛喇!


〝Tropicana純品樂〞蘋果汁阿B好鍾意飲,食晚飯前飲剩得返少少咋!


2 則留言:

  1. 自己整d生果汁比佢好d架,呢d始終唔係真係咁熟架
    [版主回覆02/26/2008 07:28:00]我盡量唔比佢飲。
    平時都有比生果佢食,不過衰仔好味先食,唔好食佢會唔食,有時仲會鬧你添架!

    回覆刪除
  2. 其實自己渣 D 橙汁俾佢飲仲好. 仲健康. 不過買現成就唔使搞咁多O野. ....慳好多時間.
    [版主回覆02/26/2008 14:23:00]係丫~我比生果佢食要人佢食埋渣,因為有好多纖維。

    回覆刪除