2008年2月4日星期一

足料蘿蔔糕 (內附食譜)

無料カウンター



〝蘿蔔糕〞阿媽知我鍾意食,所以請教左人。每年我都會做阿媽既助手,刨蘿蔔絲和幫下手。前幾年節目多左,冇人幫阿媽刨蘿蔔就冇整喇!這次大部分都係跟阿媽以前的做法。


今日做左4底糕,要阿媽幫手蒸糕,阿媽已蒸左1小時,但係唔係固體既,阿媽話蒸左咁耐唔蒸喇!唔熟就係唔熟,我同阿媽都覺得削。這次真係烏龍百出,由於阿B扭計、自己心急又趕時間有好多野都忘記做。



  1. 我整既時候都發覺蘿蔔水比上年的多,之前都預備多包粉,若水多就加,又唔記得。

  2. 我榨乾蘿蔔絲後才記起加片糖,唯有蘿蔔水加片糖再煲。

  3. 加漿水時又唔記得逐少加,我一次過加晒。

我個心有D唔開心,預左比半底客氣婆婆架嘛!頭先咁辛苦整,結果失敗,不過我期望凍後會好D。奇蹟~凍左後真係好好多,底糕唔係實,但又唔係軟淋淋,個效果我可以接受。


純粹個人見解和小發現:刨蘿蔔會癢和痛~


每次都係握住蘿蔔頂部的葉莖刨蘿蔔,刨左咁多年今次我知道點解,問題就係出於蘿蔔頂部的葉莖上。剛才刨刨下覺得有隻手指有D癢痛,望下冇野,再刨多一陣到另一隻,留心D睇下,見到手指癢痛的位置握係蘿蔔頂部的葉莖上係有好多小剌,下次就要小心喇!



蘿蔔糕



材料:(直徑:19.5cm~3底、21.2cmX4cm~1底)


蘿蔔             6 (我用左6斤多D)


粘米粉            1(600g)


配料:


臘腸                             4


臘肉                                            1條


蝦米                     大半碗


冬菇                                            約1碗


調味料:


                                                 2-3片


片糖               11/3


                                 適量


胡椒粉                            適量


做法:


1.          蘿蔔絲刨好,加片糖、胡椒粉、薑片煲滾,備用。



(蘿蔔寒加薑可以驅寒,此時榨蘿蔔水,隻手會熟晒)


2.          起鑊下油,炒香配料,盛起,備用。


3.          榨乾蘿蔔絲水份,盛起蘿蔔絲乾,在蘿蔔水內加入粘米粉順方向攪勻,備用。



(可以用手或布袋榨乾水份)


4.          將蘿蔔絲兜炒,再加入配料同炒,加少少鹽調味。



(不要放太多鹽,臘腸、臘肉本身已有鹹味)


5.          慢慢加入漿水,邊加邊炒至稠身即可。(不斷炒,不然會黏底)


6.          用器皿盛起,以大火蒸1小時。

無料カウンター

1 則留言:


  1. 蘿蔔糕真係好好食, 係阿媽o既都好似識整, d 女就企o係隔離幫手. 哈...
    [版主回覆02/06/2008 19:00:00]蘿蔔糕好野嚟架!尤其是煎完後少少燶就更加好味道。

    回覆刪除