2008年2月20日星期三

眼淚盈洭再戰Salon~

阿B近排天氣咁凍都好早起身,以前天氣一凍就好似冬眠咁好晏先起身,可能係大個仔左喇!不過,小朋友應該係早睡早起的,但娣婦就慘D又要早起。


我今日8點多D就回到家,因為又係回家〝自家製~腿蛋冶〞唔駛買早餐。阿B已中場休息,今日只吃剩一安成績好左,見佢又有D眼訓,我就〝拿拿淋〞整蛋冶食完就帶阿B落街買包。


我唔知係咪尋日隻蛋有少少煎燶左,所以今日問佢食唔食又擰頭,將個包放係佢個嘴前立即擰轉面。突然,阿B又痾臭臭,每次都係換左一條新片先痾,阿B一條片好貴架!我諗可能佢想痾臭,所以唔食包,換完片再比佢就食喇!


阿B由出門口、搭電梯、行樓梯都係自己的,到左出閘先要抱,佢行左咁多路我梗係抱佢喇!買完麵包唔肯行我就比1蚊佢坐車,坐完又唔行,咁我抱佢一陣再氹佢行。我家3樓有個大平台,阿B都好鍾意係果到行樓梯,我去到放低佢迫下、引下佢行,行行下就肯,我地係〝太陽伯伯〞下一齊跑、行、行樓梯、睇車不知幾開心。


我陪阿B訓,但佢碌碌下又走去玩,我頭痛和骨痛冇理佢繼續訓係到,係濛瀧間聽到阿媽返左嚟!再隔多陣又聽到有人回來~又係阿媽?阿媽話阿B坐左入去,過多一陣就起身睇下咩事,我見到阿B坐左係個紙箱入面,我諗頭先阿媽返嚟放低左後再出去。



阿媽問叫我陪佢帶阿B去剪髮,但我唔舒服唔去,唯有改另一日。阿媽見阿B唔訓就餵佢食粥,咁我就執屋,食完粥阿媽想帶阿B去剪,阿公就話陪佢去,但佢地點攪得掂阿B,我就同佢地一齊去。


我地門口都未出阿媽就話抱阿B,出到去我就叫佢放阿B落地,剛巧見到個師奶和佢老公,師奶都話唔好抱,衰豬又要扭抱阿媽又想抱就比我鬧〝之前話佢唔行到而家行又抱〞。



我地入到去Salon髮型師就比張高櫈阿B自己坐,我地就係旁邊扶住佢,唔夠半分鐘就喊,不過,就冇第一次喊得咁勁~好似〝湯〞豬咁,今次都係喊下停下。我冇帶相機和電話就用左阿媽個電話影相。



1 則留言:

  1. d 頭髮長得咁快, 早排先好似見佢剪過一次.
    哈....都剪得好短喎!!! 下次再去剪應該又會叻d喊少 d o架啦.
    [版主回覆02/21/2008 14:32:00]佢D頭髮都唔知點解長得咁快,我都想好似佢咁,我D頭髮長得好慢。

    回覆刪除