2008年2月10日星期日

感冒~老公

尋日老公話食完〝麥麥〞就開始想嘔、頭痛、頭暈唔舒服,回到家就上床休息睇電視,睇下訓下咁就訓左,都冇洗白白。今次老公真係好唔舒服,佢由尋晚到而家都係床訓和睇電視。


今日大伯來拜年食晚飯,尋日我應承左會回去吃飯,我都問左阿媽要唔要我煮餸?做我最拿手既〝春卷〞。阿媽今日打左幾次電話催促我回去,但係老公都未醒,佢唔舒服我想比佢訓耐D。


阿嫂2點幾來電話肥阿哥幫老公整好左部電腦,咁我今晚拎走。阿媽3點幾又來電問我幾時回來,老公聽到我有些掹就話佢週身骨痛又唔舒服唔去食飯,掛線後老公叫我自己回家食飯,我心諗咁咪冇人睇住你。過左一陣老公話‧‧‧


老公:一陣我去睇醫生,你回家先。


我:點解丫?


老公:費事煩。


我:唔駛喇!你都唔舒服。


講完老公再訓過,我就打比阿嫂部電腦要明天先拎。到4點幾老公起身起身洗白白,又要落街買麵包,我問左佢幾次睇唔睇醫生?佢又話唔睇,等佢洗完白白再問,就話是但。我換衫一齊去睇醫生,老公有少少發燒,並且有感冒,想嘔、頭痛、頭暈都係感冒的徵狀。有嘔想食野就食D乾D既野,例如:麵包。


離開診所後去左買麵包,老公想食雞批,跟住買雞批,經過有飯糰賣,又買飯糰,這全部都係我地既晚餐。老公話我個麵包好香,我見老公唔食飯糰應該唔夠飽,所以我將我個包留番比佢一陣吃。




上年12月〝阿B去做Test〞已回覆約左明天再去,尋日都同高達叔叔講過等阿B做完test就入去〝沙田〞行街,問佢去唔去?今日己約好明天佢會嚟一齊同阿B去做test,老公都聯絡左同屋住明天一齊行街,但佢叫我地明天打比佢老婆約,咁明天再約。


1 則留言:

  1. 呢排 D 天氣咁凍, 我阿媽都唔舒服呀, 大家都要保重身體!!!! 祝你老公快 D 好返.
    [版主回覆02/12/2008 23:48:00]多謝關心!佢食左藥好好多,你媽媽有冇睇醫生?而家好D嗎?我都祝你媽媽早日康復。雖然,有十幾度,但都好似得幾度咁,大家都要著多D衫,保重~保重!

    回覆刪除