2008年2月5日星期二

我食D乜你唔知架咩?~2008與老爺團年飯

無料カウンター

今日娣婦開始全公司放9日年假,又係肥仔踏入假期第2日,所以我今日開始唔駛去湊阿B,直至佢地返工,但如得一個人湊我都會回去幫手。


上星期六老公決定今日與老爺食團年飯,我就等老公放工通知就起程去。老爺唔小心將電視機的台調歪左,所以老公要上去調整番先。我上到去老爺同我傾計,老爺傾返之前傾過的事,但每次傾都係冇結果,因為老公與老爺都各自有自己的已見、立場。老公的顧慮老爺不當是一回事,我好明白佢地,但只可比意見不能做決策權,亦不會偏幫那一方,我身份是中立的。


這次傾左大半個鐘,然後我地落街食飯,由於高達叔叔住附近,所以老公就約埋佢一齊食飯。我地選擇去大排檔,因為老爺喜歡叫餸食飯。剛好有一張枱,坐低後望住個餐牌都唔知食乜,高達叔叔就提意每人叫一個餸。


我記得上次嚟過老爺喜歡吃這裡的〝梅菜扣肉〞,我就點了這個,高達叔叔點了〝椒鹽鮮魷〞、老公點了〝蒜蓉豆苗〞,嘩!等左好耐都未嚟。等的期間老公又想食〝辣酒煮花螺〞,但老爺唔食辣架喎!老公問老爺食唔食,居然老爺話食,可能佢聽唔清楚,落單時我叫左唔好整咁辣。老爺食既時覺得辣又冇味,但我地就梗係唔覺辣喇!我食食下老公問我‧‧‧


老公:你食乜?


我:咪食椒鹽鮮魷囉。


我心想〝我食D乜你唔知架咩?〞。老公問這個問題係因為〝梅菜扣肉〞、〝蒜蓉豆苗〞、〝椒鹽鮮魷〞我只是吃〝椒鹽鮮魷〞。食完飯出到去老爺睇錶,嘩!十點幾咁夜架喇,我以為好早添,跟住拜拜就散隊,行去搭車途中我就問番頭先心想的問題。


我:我食D乜你唔知架咩?


老公:我都叫你點菜架喇!


我:我咪點左梅菜扣肉囉!


老公:你都唔食。


我:老爺食丫嘛!我都唔知食乜,只想食椒鹽鮮魷,高達叔叔都點左咯!


老公都冇正面回答,咁就由他吧!上星期日,高達叔叔提過明晚行花市,所以頭先聯絡左熊貓姐姐,但要問男朋友才決定,咁唯有明天再算喇!

無料カウンター

2 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆02/07/2008 02:51:00]祝:鼠年快樂、身體健康!

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆02/07/2008 02:52:00]祝:事事如意、身體健康、工運享通

    回覆刪除