2008年2月16日星期六

得閒鬆一鬆‧心情更輕鬆

尋日熊貓姐姐問我去唔去按摩?可以按頭、肩、頸、腳。其實,我都好少去按摩可以用5隻手指數得出。果到既技師係讀完僱員再培訓果程,我見唔貴好過返大陸,又慳時又慳錢,跟住夜晚睇電視有介紹,不過係上門按摩服務。


老公一向都不喜歡按摩,佢整個人都好敏感,稍微觸碰都會成個彈起,所以今天他只是做旁觀者。


這間店燈光昏暗在外經過時給予我的感覺好像一間有情調的美容院,所以我與熊貓姐姐經過都不察覺,當時我地想繼續向前行,但見佢地係我地前面入左間舖,仲問佢地做咩?先知原來到了目的地。店內沒有地方供人等候,所以老公都係拎櫈仔坐係我地對面,按完就要走,因要讓位給其他按摩者。


我很滿意幫我按摩的技師,原本是熊貓姐姐的技師,但她怕男按會好大力,所以我與他對換,我的賤骨頭又點會怕痛。


技師頗健談又能按到我大部分的痛處,他還說我的情況都好嚴重,咁樣都好難訓到覺,他沒有說錯,我每晚睡前要貼〝撒隆適〞才可入睡。按摩的過程中,我大多感覺唔到平常人的麻痺感覺,只是感到用力按著,技師話有些地方應會感到麻痺,這是我的經胳閉塞得非常嚴重所致,只要我做多幾次就可以。


老公見我地按完即同我講見佢地按頭時個樣好舒服,熊貓姐姐話按到想訓添!開心果姐姐再按耐少少就訓着,我見老公好似想按就問佢試唔試,但佢又話唔駛。


這次的按摩後,我的肩頸真的鬆了很多,我地都很滿意各自的技師,除左高達叔叔。老公是旁觀者,所以睇到我地各人的情況,佢見到高達叔叔個技師唔多好,係按頭時好似幫佢梳頭咁,按其他地方就好似輕輕掂下,仲話佢中途換左個按摩師,唔通個技師真係唔掂?原來係第一個技師夠鐘落班,所以要換另一個,但第二個比第一個更加唔掂,其他3個技師我地都好滿意。


剛才技師問左我一個問題另我〝大惑不解〞,他問我〝以前係咪做車衣?〞,我立即冒汗心想〝我似工廠妹咩?〞,唔係~我係做文員。回到家我講比老公知佢都笑,老公話〝人地見你咁既身世,以為你以前做苦力。〞。


開心果姐姐約左人按完後就分道揚鑣,我地就去熊貓姐姐家打邊爐。


欲知後事如何請到:邊爐〝笑〞鍋~


鬆一Zone按摩專門店


服務時間:星期一至日 (公眾假期照常服務) 早上11時至晚上9時


預約電話:2135 9733、2135 9722


地址:尖沙咀梳士巴利道18-24號新世界中心地庫B207-208


網址:http://www.erb.org/guic/ms_zone.asp


1 則留言:

  1. 通常我都會同朋友去深圳按摩,跟住食埋飯....其實我唔鍾意按摩,不過我相公鍾意,所以都會陪佢一齊去,順便同班fd飲飲食食
    [版主回覆02/21/2008 07:17:00]我按又得唔按又得,而老公都係唔鍾意按,佢係陪我架咋!

    回覆刪除