2008年2月19日星期二

敗在〝慳〞

尋日已諗定今日早餐食〝自家製~腿蛋冶〞,
平時唔係食〝麥麥〞、〝炒麵〞、〝麵包〞食到有D厭,同埋自家製又可以慳錢,
而家得老公一個搵錢。雖然,我都係一個〝大花筒〞,
但都盡量係可以慳既地方慳D。


回家前係〝惠康〞買火腿,但等比錢等左好耐,之後去買方包,但未買麵包比阿B,因為尋日見阿B拎背囊想出街,所以我等佢食完早餐奶先帶阿B一齊去買。



今晚整左春卷和玉子豆腐,原本尋晚整,但阿媽話娣婦唔係到食明天先喇!



春卷皮新年時阿媽買左2包,但係D皮係爛要做D手腳先可以包,
所以比平時花多左一D時間。雖然,炸春卷時油不能蓋過春卷,但冇加油,
因為炸油好黑諗住用多幾次就換過D新油,咁就出事喇!
攪到D春卷炸得好〝核突〞~顏色唔好睇,好燶咁,下次都係唔好慳喇!



再炒埋臘肉炒西芹,但D臘肉肥到丫~,我落左少少油炒臘肉,
之後賺到幾陪油返嚟丫!



呢碟涼瓜排骨唔係我炒,係阿媽晏晝食飯又係食苦瓜,所以炒多D留返夜晚食。



我一向牙〝交〞間中都會鬆鬆地,今日晏晝阿B眼訓咪陪佢訓,但佢又唔訓要玩。
當時我訓緊係到講野,衰豬用力將個頭壓落我塊面到,令到我個牙〝交〞不對稱,
我就夾硬整返好,而家好似有D怪怪地,不過,明天就會冇事架喇!


2 則留言:

  1. 炸野真係要用好多油, 剩返o既油已經仲可以用o既話, 我地屋企人都會繼續用, 不過已經變得好肉酸果 d都無法要倒o左佢. 慳係應該o架, 係美得o黎o架. 
    [版主回覆02/20/2008 13:37:00]我家係有煲油專炸野,不過,而家有時我負責煮餸記得就會拎D去炒餸,因為換下油唔駛咁〝肉酸〞丫嘛!炸野都靚D喇!但我家人係唔會拎去炒餸的。

    回覆刪除
  2. 哇.....你一出出咁多blog.....真係少d恆心都唔掂.....叻叻....
    [版主回覆02/21/2008 07:53:00]多謝讚賞,我諗住老左可以睇返自己以前既野,所以我每次都想寫得精簡D,因為我自己都好怕睇到咁多,多字既話見到都唔想睇,我努力改善中。

    回覆刪除