2008年2月28日星期四

點解?

鬧鐘響,頭有少許痛、精神疲倦、肩頸仍然好痛,所以不多願起床,賴床時考慮湊唔湊阿B呢?但人人都要返工點好呢?心不斷爭扎,最後都係唔湊,於是我打電話回家,阿媽聽電話。


我:我今日都係唔湊阿B喇!一陣去睇醫生。


阿媽:你尋日唔去睇?冇人湊阿B,我要返十點放6點,咁叫阿公和阿婆睇住先,你尋日又唔去睇?


我:得喇!我一陣返嚟湊阿B。


阿媽:好喇!


掛線後怒氣

令我成個人都醒晒,心裡只有一個問題〝點解我都話病架喇!都係要我回去湊阿B〞。


我刷牙洗臉後,坐着仍感覺到很不舒服

,然後叫老公起身覆述一次與阿媽對話內容和幫我打多一次電話話〝我唔去湊阿B〞。老公居然開口第一句問我〝咁邊個湊阿B〞,不單沒有關心,還這樣說我使我嬲上加嬲
,我就話唔使打喇!我一陣回去湊阿B。


老公起身問我做咩發脾氣?又打電話回去等阿媽回覆有冇人湊阿B,回覆是細舅母回來湊阿B,細舅母成功申請成為香港居民現等緊拎埋回鄉証就立即回鄉,所以細舅母過左表姐到住幾日再回來住。我諗阿媽冇話比娣婦知,若然有應該娣婦會請假。


我與老公爭吵左一陣,不過都不是太激烈,爭吵後頭比之前痛,還有些頭暈。這次不是我一人吵老公都有加入戰團,之後老公都有微微氹我,因為佢要趕返工。



平時我唔舒服都有湊阿B,因為我有考慮過各人都要返工,不能常請假,但今日身體真係負荷不了,但我湊阿B都冇要求過有任何回報,點解我唔舒服唔湊都唔得。每個人都係意識到冇人湊阿B,但我真係唔舒服先湊唔到啫!點解冇人體諒下我呢

?開口第一句都係〝冇人湊阿B〞,我都唔想架!



我自知自已好〝小朋友〞,亦知佢地都好關心我,但當聽到果一刻真係好嬲,我知湊阿B係重要,但都要量解下我先得架!


我寫完這篇發洩完心情平伏了

,其實,我都好愛錫佢地每一個
,但我不會掛在唇邊,可能因為〝我是中國人〞。


1 則留言:

  1. 你係佢地心目中地位....其實係無人可以代替,所以唔洗嬲.....
    [版主回覆03/01/2008 08:47:00]我都知道,但果一刻真係激到爆,過後我都冇嬲喇!一家人嘛!

    回覆刪除