2008年2月9日星期六

行程緊密‧食得頻密


尋日高達叔叔想去〝沙田西田~玩具反斗城〞睇Lego,但變左耍樂,所以已約左今日再去。


今日短短時間去左好多地方,又係2個鐘內食左2餐正餐,又買到野~真開心!不過有D唔開心就係老公唔舒服,返到屋企我煮左〝暖笠笠愛心~味噌湯〞比老公飲。



高達叔叔比我地早到,佢係〝新城市樂園〞玩一陣等我地,我地會合後,老公要去〝80M〞睇巴士,而我就係車仔檔睇下有冇〝Elmo〞既野賣,我睇第一檔已經搵到有喇!我問左老公先,一陣佢又話我徙錢,我入搵到老公等佢睇完先同佢講。老公準我買,但有幾款問佢邊樣好?最後都係買左我心中想買的。



我覺肚餓就問佢地〝要唔要食D野先?〞,原來大家都未食野,我想買個邊行邊食,但D麵包唔值呢個價,所以冇買。老公提意去美心買雞脾,高達叔叔話好多人實冇位,但老公諗住買外賣搵個地方坐低食。



橫掂要去〝西田〞,不如去睇下有冇野食。〝西田〞的〝food court〞好多人,我地等左一陣就走左去食〝麥麥〞。老公手拎住個牌,因為佢和高達叔叔的包要等,我未見過這個牌~有D大鄉理添!老公話唔舒服~食完〝麥麥〞開始想嘔又頭痛。




我地離開〝麥麥〞就向〝玩具反斗城〞進發,如果阿B嚟實好開心啫有咁多玩具和小朋友。行行下見到前面有〝Elmo〞公仔,早知頭先唔買住喇!呢個實係正貨和呢隻D毛好D添!真係激死我。


高達叔叔見catalog有,但貨架就冇,於是我搵售貨員問問。售貨員話冇晒貨,高達叔叔就叫佢幫佢check下幾時,因為高達叔叔之前係雜誌睇到售價2百幾蚊,但而家睇到同一系列既要差不多8百蚊。售貨員回覆售價都係2百幾,但全線店鋪都冇貨,我問幾時會再來貨,佢都唔知。高達叔叔唔一定要買,所以冇留電話,佢會出去其他地方睇睇。


我想個記事簿要買refill去左〝商務〞睇,但離遠已見到關左門,我走過去睇下佢幾時開,原來今日收2030明天就回復正常。我望望隻錶2035,哎呀!差少少咋!



我地要去的地方都去晒,而家行去〝宜家〞行下和睇下仲有冇野食。行完第一層已9點,咁就去左食野先,因為餐廳9點半關門。我與老公梗係宰牛喇!高達叔叔食〝煙三文魚〞,還有一碟肉丸,不過都冇分你我一齊吃。我冇食〝煙三文魚〞,佢地話〝腥〞,老公仲話肉丸〝好羶〞,但我食過唔覺,不過整體都差左,唔知係咪近收爐既關係。我係〝宜家〞買左個黏塵轆,上次見肥阿哥D飲管差不多用晒,所以買左比佢。離開後老公要去〝殊殊〞,但我去完佢都未見人,我以為佢係內面嘔,點知佢係肚痛。


頭先等老公既時候,我無聊冇野做就影左條走廊,高達叔叔就教我如何影,我地各自都影左2張相。




高達叔叔問仲行唔行?我冇所謂,但我要係做〝嗚門〞前回到家就可以,老公見時間都不早舖頭大多都關門,所以就各自回家。行行下老公記起今晚冇〝嗚門〞睇,係喎!忘記左添!老公頭先都係想嘔和頭痛,而家仲有D暈添!要行快D返去。


沒有留言:

發佈留言