2008年2月18日星期一

我揸〝法拉利〞

我開門見到娣婦拎支奶去座暖,咁應該係阿B中場休息,我未入屋阿B就痾左臭臭。唉!阿B個樣好似好眼訓喎!唔通好早起身?
佢7點十已起身,不過娣婦等佢〝典〞到8點先抱佢起身。


我見到阿B玩緊架〝法拉利〞模型車就話緊係伯伯買架喇!
原來唔係,係肥仔公司有幾架擺左好耐都冇人拎走,所以佢拎左架回來比阿B玩。
阿B有左架〝法拉利〞就唔玩小巴喇!



我等到佢食完奶先至食〝麥麥〞早餐,阿B一見到就要食。


食完一啖又走嚟搵我攞食,今次我只是比左約半份餡佢食,
我怕佢等我的早餐就唔食晒D奶,因為佢唔知幾時開始又食剩奶。



阿B見到阿媽拎住碗粥就猛講〝mum mum〞,然後自己行去個私家位到要坐。



跟住見到阿公食橙佢又要食,食都要著口水肩先喇!
邊著邊睇住阿公食,而自己冇得食邊鬧人。
其實,阿B咁食法唔知會唔會成為另一個〝大食仔〞呢?



之後我地各人都有事做,由阿公睇住阿B,但我見到阿公點解企係房門口既?
再望下房門開左,咁阿B緊係入左去喇!
我明明閂左門架,原來阿媽頭先拎衫比阿B冇閂門。


阿媽過去叫阿B出嚟,而我隨後,我地見到佢由房行出來時將個背囊穿落隻手到,
然後行去門口,跟住再行返入廳自己係到玩。
當時個情況真係好攪笑,然後阿B十點到就訓左,因為尋晚夜訓又早起。



沒有留言:

發佈留言